Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szőkekapitány Jelentkezem

2007.09.08. 01:47 Redmaster

Na nem tudom ki vette észre de szeptember 3.-ával megkezdődött a tanév. Én jó szokásomhoz híven, idén is új iskolában kezdtem.
Hát hülye agyam új találmánya, hogy én hálózatirendszer-telepítő szakon fogom csiszolni az elmémet, mert ahhoz úgyse értek így legalább azt tanulom amit nem tudok nem azt amihez már értek. Amúgy ez a hálózatirendszer-telepítő név csak azoknak szól akik nem mozognak felsőbb körökben, (gondolok itt a H.A.S.A. ami a Hungarian Aeronautics and Space Administration magyarul a Magyar Légügyi és Űrhajózási Hivatala szupertitkos alosztályára vagy a Magyar haditengerészetre) mert ott minket csak T-11/NG-N/2007 néven emlegetnek a reggeli kávé mellett.

Igen mert mi egy olyan különleges csapatból állunk, akik egy erős C-kategóriás Hekkerakciófilmben is simán megállnánk a helyünket. Erre rá kellett jönnöm már hétfőn az első óra előtt amikor megláttam drága osztálytársaimat. És ez az érzés csak tovább fokozódott bennem az első óra alkalmával. Ugye új iskola, új tanárok, új diákok, gonoltam én hogy na majd itt mindenki új, sok kocka, elvetemült pixelkergető vagy valami értelemesebb rokker. Hát nem.
Az első óra alakalmával kiderült hogy a Kukorica Jancsi nyomdokain járó Lemorzsolódott diákok is eme nemes szak ösvényén próbálják életük folyását egy jó útra terelni, ezzel bűnbocsánatért esedezve a sok helyről eltanácsolt kicsapongó múltjuk miatt. Az egyik drága kollégám most fog bevonulni 1 év 6 hónapra Szkófild mellé a Szökés 3. évadjára. Hát igen.
Ez kéremszépen valami gyűjtőosztály, suhant át az érzés, mint a potroha a szélvédőnek csapódó bogár agyán. Ugyanis ehhez a szakmához elég csak a 8 álltalános. Ez akkor nyomatékozódott bennem amikor kiderült, hogy a huszonvalahány (napról napra változik a létszám) lakosú csoportból csak 3 embernek van érettségije. Köztük nekem.
Szóval gondoljatok el egy osztályt ahol azokat az embereket gyűjtik össze akik máshova nem kellenek ,vagy már voltak, vagy már megbuktak, vagy nem akartak még dolgozni, plusz benne vagyok a 3 legokosabb gyerek között az osztályba és még a tanárok is hülyék hozzá. Ja és a legszebb, hogy én vagyok a legidősebb. Csodálatos. Büszke rám a haza. Ja amúgy annyira senkibenéznek bennünket, hogy hétfőn 2* is benéztek hozzánk a terembe úgy hogy észre se vették hogy bent ülünk.

Na de ne csak a drága osztálytáraimról meséljek, ejtek egy pár szót drága tanárjaimról:
Van 6 tanárnéni meg van 2 tanárbácsi. Ebből a 6 néniből 4 most végzett a fősulin véleményem szerint tehát 24-26 év körüliek és jó bőrök. Az egyikkel tollbamondást írtunk valamelyik nap. Álltalános 4. osztályos tollbamondást. 21 évesen.
Így ennél a pontnál erősen elgondolkoztam, hogy megnövesztem a hajam, befestem feketére, kifestem magam és EMO-s leszek. De nem lettem. 1 van aki szintén most végzett, csak ő csúnya és még mellette azt hiszi, hogy őt maga az isten szarta közénk, hogy biológiát tanítson és beszedje a füzetünket azzal a céllal hogy megnézze szépen írunk e bele. A kurva annyát. Hát hol a faszomba van neki köze ahhoz, hogy én hogy írok a saját különbejártu füzetembe. Ha én el tudom olvasni az nekem pont elég. Meghogy ceruzával rajzoljak mert az olyan szép meg minden. Az ilyet fejbe kéne verni egy kúrvanagyszívlapáttal.
Az utolsó tanárnéni azmeg bőven a 3. x környékén jár de még mindíg nem jött rá hogy ha nincs bedugva a hálózati kábel akkor nincs internet se a számítógépbe. Nembaj úgyis szakmai tanár. De ahogy az egyik csávó tanárom mondta. Nem kell érteni ahhoz amit csinálsz. Elég ha van róla papírod.

Hát mesélhetnék még egy jópár dolgot de csak néhány rövid szallagcímre van még idő mert te se akarsz olyan sokat olvasni meg énse olyan sokat írni.
Például arról, hogy  magyar Cyberbűnözést felügyelő szupertitkos szervezet működik, ami annyira titkos hogy még a nevét se lehet tudni. Így csak internetes vámkommandó néven él az egyik túlképzett kollégám véleménye szerint.
Amúgy a napjainkat vígan éldegéljük bent a villában, nehézsúlyú kör-ikszelős (osztálytársam szerint, mert szerintem ötödölő) csaták folynak és vidám Yahoo felkiáltásokkal tesznek pontot a győzelmükre azóta, hogy a számítógéppel segített kommunikációs technika óránkon meghallották a  webszolgáltatások felsorolása közben ezt a tematikus kereső programot.
Ma épp azt beszéltük egyik hálózatok órán, hogy milyen  jó dolog is ez az internet mert nem kell postagalambokkal küldözgetnünk az információkat. Mert gondoljatok bele, mi lenne ha valahova nagyonmesszire kéne szállítania egy adott üzenetet, és több postagalamb generáción keresztül szállítanák és apáról fiúra szállna mindíg. De így sokkal gyorsabb internettel. tök jó.
Na jóvan mostmár tényleg megyek mert még szerintem jáccok is egy kicsit. És hogyha felmerülne benned a kérdés hogy miért mertem ezt leírni akkor elmondom, hogy akiről rosszat írtam az úgyse olvassa el akiről meg nem annakmeg úgysemutatot meg. Tisztelet a kivételnek. Lehet hogy a következőben írok még olyanokat amik ebből kimaradtak csak nembiztos hogy emlékezni fogok rájuk. De az a jó az egészben, hogy bőséges táptalajt fog szolgáltatni blog írásához ez a társaság úgyhogy lehet sűrűbben írok majd:D
Ja és amúgy azért ez a bejegyzés neve mert én vagyok az osztályban Bandi. Nem Bandi. SZŐKEKAPITÁNY.
Na béke.

7 komment

Címkék: vélemény agymenés iskola megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr100160023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2007.09.08. 16:27:30

hátte biztos baktáta jártál.

DriveR 2007.09.08. 19:11:50

Nos elolvasva a legelső blog bejegyzésedet, (amit az emesenen keresztül láttam), óhatatlanul is egy rövid kérdés s hozzá, de mégis külön, egy válasz is fogalmazódott meg bennem. \"Miért hagytál el minket, s válaztottál egy ilyen általad leírt prímitiv iskolát?\"
Mire a válasz: \"Tudom Gergő, tudom... mazochizmusból.\" :)

Nos ha még tudom majd kommmmentelém még elmés blogbejegyzéseidet :)

én megint 2007.09.08. 20:24:40

Szerintem én vagyok az egyetlen aki elöbb kommentet ír és utána olvassa el amit irtál majd visszajön és elolvas egy másik történetedet majd megint kommentet ír(ezt itt). De mostmár elmondhatom magamról hogy olvastam egy blogok.

Béke

u.i. Az viszont 100 hogy te baktára jártál ,csak ott nevelkednek ilyen emberek. :)

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2007.09.09. 10:05:32

Soltész: te csak hallgas te is ott tanultál. Amúgymeg büszke vagyok rád hogy 21 éves fejjel megtanultál olvasni:D

Driver: Az hogy miért hagytam ott a Leonardot az kiderül a bejegyzés 2. mondatából. Igaz voltak ezen kívűl más dolgok is. A másik hogy ez nem az első blogbejegyzésem hanem az utolsó csak lejjebb kellett volna pörgetni az oldalt. :D

Na béke

DriveR 2007.09.11. 15:12:15

Nos abból a bizonyos második mondatból tényleg az derül ki, hogy ez mazochizmus :) Kettő: észrevettem, hogy nem ez az első bejegyzésed, de ez viszont az első, ami szembeötlik, mivel így jeleníti meg az oldal a bejegyzéseket. Szal ennyi :P Na és mikor küldöd be legközelebbi blogbejegyzésedet?

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2007.09.12. 16:20:24

Driver amint lesz megfelelő mennyiségű és minőségű megvilágosodási szintem írok. Addig olvasd el a többit

Vic · http://vicinholland.blog.hu 2007.09.13. 13:15:37

Kitartas elvtars!

En negy evet csinaltam vegig az "N" betus kozepiskolai intezmenyben. Nem, nem nigger. Csak le ne csussz te is kozejuk!
Karacsonykor berugunk! :)
süti beállítások módosítása