Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Elektromos Szerzetesek

2010.07.04. 00:45 Redmaster

Segasztok Elektró Kalandorok. Tudom mostanában megint nem írtam, meg a képregényt se fordítom (bár tudom hogy ezt csak azért nem dörgölitek az orrom alá, mert csak amputált kezüek olvassák a blogot azért nem kommenteltek :D) . De jó kifogásom van. Méghozzá az, hogy már megint iskolába járok :D. Hát na mit csináljak ha én is az intézményfüggőség betegségben szenvedek?

Villanyszerelő leszek, s szakbarbár! Ampereket terelő juhász. Látod elalszik a villamos fogyasztó. Aludj el szépen kisfénycső.

Hát na. Most mit csináljak? Az Orosz Sztyeppét kapáló Okj-s képzésre már minden hely elfogyott. De itt is rengetek hasznos dolgot tanulok, aminek a nagyrészét meg  is osztom most veletek.

Mert például szerintem nem is tudjátok, hogy mit csinál egy villanyszerelő. Nem mást mint, vasat fűrészel és reszel. Mindezt olyan precizitástalanul, hogy az már nem is vicces. Mert bejelöljük, hogy hol kell levágni a vasat. És... És... És a jelölés melett kell elfűrészelni. Na bazz fogadjunk erre a csavarra a történetben nem is gondoltál. Nyugi én se. Amúgy hazahoztam pár darabot abból amit csináltunk, de még csak harcokcsit sikerült összeraknom belőlle.

Sortörő villanyszerelő találóskérdés: Meddig jó az elektromosság? Amíg színtelen és szagtalan.

De azért rengeteg pozitív dolog is van ám. Például, hogy ez az első iskola ahova eddig jártam ami légkondicionált. Ebből is látszik hogy 2010 a változás éve. Igaz ez abból áll, hogy oda van rakva az asztalra egy ventilátor, ami annyira médincsájna, hogy a Nikee, Adiads vagy a Pumma márkanevek kanyarban, dombmögül, sötétben, fekve, a hátam mögött integető amatőrök. Ugyanis ez Predom Metrix néven fut. Mi az hogy fut hasít. Mármint a levegőt, ha már ez a dolga. De azt is csak 2 méteren.

Vagy, hogyha emlékeztek, amikor még a TK-ra (nem még mindig nem a Tanár Képző) jártam, megemlítettem, hogy pár hónapos késéssel de lett csengőnk, amit az Univer nyereményjátékon nyert az iskola. Hát azért itt mások az erőviszonyok. Mert itt az egy főre eső csengők száma 7 és 10 közé tehető. És csöngetünk is velük bőszen, mert még azt is nekünk kell összerakni, hogy működjön. Bár így legalább akkor megyünk ki szünetre amikor akarunk, mert csak egy gombnyomás és ki is csöngettek. Aki viszont nem tud bekötni egy csengőt az bizony így járt.

Sortörő villanyszerelő találóskérdés: Mi lesz a vezetéken lévő szigetelésből, ha elkezd égni? Először gond, aztán probléma.

Na de ne csak arról beszéljek hogy mi van, meg mi nincs. Legyen itt néhány dolog, hogy milyen az életbenmaradáshoz elengedhetetlen dolgokat tanultam. Például, hogy nem szabad a ló mögé állni mert impotenciát okozhat. Vagy hogy a TMK az a Tartalékos MunkaKerülő rövidítése.

De más energiaforrásról is volt szó, nem csak áramról. Például a gáznak van egy érdekes tulajdonsága amiről nem halottam. Az, hogy ha a gázra felteszel egy lábasban tejet, akkor ha kifut a tej elalszik a tűz. Miért? Kérdezhetné bárki úgy mint én. Hát azért mert a tűz nem szereti a tejet.

De az élet itt sem játék és mese. Mert nincs meg mindig a szükséges minőségű eszköz a munkához. A múltkor is nagyon hiányoltam egy 1 kilóméteres mérőszallagot. De aztán Tibor kollégám segítségemre sietett egy ősi titkos villanyszerelő távolságmérő módszerrel, amit csak itt, csak most, csak először itt olvasshattok. Pedig hihetetlenül egyszerű. Csak egy kis matek az egész. Mégpedig fogjátok becsukjátok a szemeteket. Aztán hirtelen kinyitjátok és a visszapattanó fény idejét elosztjátok 300.000 m/s-al. És már me,g is van a távolság.

Sortörő villanyszerelő találóskérdés: Melyik a legjobb halászlé? Amelyikben nincs szálka. És az miből készül? Lófejből.

Na de lassan fekszek mert a hozzámhasonló Shaolin Villanyszerelő Szerzeteseknek (ezt a kedves becenevet akkor kaptam, amikor fél órát meditáltam azon amit a tanár mondott. Mert én azt hittem, hogy ezt fogjuk tanulni az elkövetkező 10 és fél hónapban, de aztán mondta hogy ez a mai feladat) is aludni kell valamikor. Meg holnap (vagyis már ma) különleges napra virradunk. Mert ha minden jól megy mire ezt olvassátok addigra újra 100%-on robog majd az Ncore.

Jövőhéten pedig ha jól tudom 3 évesek leszünk (plusz minusz 1) aztán arra is kell hogy maradjon valami.

 

 

Addigis Béke

1 komment

Címkék: oktatás munka humor iskola megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr792128057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása