Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Half Life 2 képregény Pilot + Szavazás

2010.04.28. 20:35 Redmaster

Jóreggeltet!

Régebben találtam egy veszettjó Half Life 2 képregényt, amit el is kezdtek magyarra is lefordítani, de nem fejeztek be. És az oldal is megszűnt. Akkor elhatároztam, hogy nekiállok én és lefordítom, ha senki nem csinálja meg. Most megint megtaláltam az oldalt és rájöttem, hogy én akár le is foríthatnám, mert ugye jelenleg annyit csinálok egész nap, hogy felkelek, nézem a napot, lefekszek. És mivel annyira demokratikus vagyok (annak ellenére hogy véleméynem szerint a demokrácia rég kiment a divatból) itt van egy szavazás arról, hogy legyen e képregény. Vagy itt, vagy máshol, vagy sehol, csak magamnak de mindenképp lefordítom.

Igaz, a képregény néhány pojénjához szükséges kissebb-nagyobb előismeret a Half life játékról és annak univerzumáról, de itt szeretnék megemlíteni két dolgot. Magyarázó szöveget mellékelek úgyis, mert van olyan poén amit én se értettem annyira először, de aztán elolvastam a külföldi szöveget és aztán mégnagyobbat kacagtam néhány poénon. A másik meg, hogy aki nem játszott a Half Life 2-vel az sikeres ember nem lehet :D

Na szóval itt van a pilot epizód olvassátok meg, aztán meg alatta szavazzatok mert csak 2 kattintás az egész és nem kell elmenni iskolákba, ott sorban állni (akár éjfélig), bebújni egy próbafülkébe, aztán egy hatalmas papírlapot belehajtogatni egy kicsi borítékba.

 

 

A jegyzet megtekintéséhez jelöld ki zárójelben lévő fehér:( Azért pont 14 hónap múlva mert eredetileg 2003 szeptemberében jött volna ki a játék de elhalasztották 2004 novemberére. )

 

Katt arra amelyikre szavazni akarsz, aztán alatta meg VOTE és ennyi:

 

Na a többivel majd később, de most túl ideges vagyok mert 4 órámba telt, míg egy köcsög szavazást beszúrtam. És nem én vagyok a hülye elvileg.

 

Addigis Béke.

6 komment

Címkék: humor képregény poén life comic half life half

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr681960333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic_ 2010.04.28. 23:30:49

Kommentelek, mert már rég kommenteltek. :D
Szóval szerintem maradjon itt, jó lesz! Már szavaztam is. Akkor a komment már nem is számít? Majd legfeljebb kitörlöm... :)

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2010.04.28. 23:35:54

Tudod Viktor demokrácia van. Itt mindenki szavazata egyenlő. De mi egyenlőbbek vagyunk :D

Almaspite 2010.04.29. 18:30:00

Na és ööö... Miért is nézed a napot egész nap? Kő gazdag miliárdos vagy, aki nem zavarja dolgozással mások munkáját, avagy munkanélküli/GYES/nyári szünetét töltő deák?

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2010.04.29. 18:52:03

Munkanélküli pályakezdő nyíregyi informatikus vagyok akinek nincs nyelvvizsgája (szóval halmozottan hátrányos helyzetű :D ) és várom hogy hívjanak vagy a levelet küldjék a munkaügyiből hogy mehetek felvételizni egy oktatásra. Bár mivel 1 hónapja elzavartak azzal hogy túlképzett vagyok ahhoz hogy angol nyelvvizsgát tegyek a munkaügyi központon keresztül ezért most ehhez se fűzök túl nagy reményeket.

Almaspite 2010.04.29. 19:06:38

Nnna, akkor küldenék neked motiváló söröket, hogy gyorsabban fordítsd azokat a képregényeket!

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2010.04.29. 19:14:19

Hova írjam az elérhetőségeimet?
süti beállítások módosítása