Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Az ORTT menjen ahova én gondolom...

2010.03.08. 01:51 Redmaster

...meg úgy az Rtlklub is. Nem vagyunk az a politizáló blog, emiatt már régebben le lett ugatva az arcom, de hát ha már beindult a választási kombájn, akkor a 20 éves apropóból megtehetem hogy politizálok egy kicsit. Ez most nem igazán lesz pojénos amit írok, de olyan szinten felidegeltem ma az agyam, hogy muszáj vagyok kiírni magamból.

 

Na de mi is az én problémám. Hát hogy az ORTT nem nyalja meg a golyóimat. Már csak úgy a poén kedvéért. Vagy csak úgy á lá nature hogy helyrejöjjön a bélrendszerük, és ne kelljen bifidusz antireguláriszra költeniük. Mert eredetileg most itt a millió doláros ötlet sorozat 2. része lett volna. Egészen úgy 20:13-ig biztos voltam.

 

Én nem vagyok egy sikeres ember. Mi sem bizonyítja jobban ezt a tényt, hogy aktív munkakerülő munkakereső vagyok. És emelett még a kerttévék műsorait is nézem vasárnap esténként. Annak ellenére hogy minden hétvégén megfogadom, hogy soha többet nem nézem. De hát muszáj. Mert hát ahhoz hogy ne tv-t nézzek le kell tölteni, ki kell írni és bele kell rakni a dvd lejátszóba a filmet. Ahhoz meg lusta vagyok. Meg akkor én bizony egy bűnöző lennék. (Igaz ezt a megtisztelő címet megkapta MO. teljes lakossága a jogvédő szervezetektől tavaly.) Meg akkor lemaradhatnék a Heti Hetes utolsó részeiről, mert mint azt sejteni lehet, valószínüleg ez lesz az utolsó évad. Az hogy ez most a kis pártok által pátyolgatott buzigyerek miatt lesz a TV2-őn vagy vagy a mi SZENT VIKTORunk fogja az egész kommunista brigádot egyenkén elszámoltatni azt nem tom. De lehet hogy az előző két dolog egy nagy konteó része. De leszarom. Mert nem ezen húztam fel magam.

 

Hanem azon hogy én mint egyszerű(nek egyáltalán nem nevezhető) emberke nézem a 51341341szer ismételt Tolvajtempót a retekklubbon és úgy negyed kilenc magasságában volt a jelenet amikor Nicolas Cage öccsét a roncstelepen berakják egy Corvettbe, azt meg egy présgépbe. És a főgonosz Cage-nek mondja, hogy mit kell csinálnia ahhoz, hogy az öcséből ne legyen rendszámtábla. Ez kb. egy 3 perces jelenet. Erre mit lát a paraszt? Azt hogy kocsi présgépbe behelyeződik, balta arcú gonosz statiszta elindítja a présgép alkalmazást. Vágás, zene meg a hangok megugranak. A prés szoftver futása felhasználó álltal megszakítva már alaphelyzetbe is állt és veszik ki a présgépből a félig összepréselt szgk.-t. HÁT  NEKTEK BIZONY A JÓ ÉDES ANYÁTOK!!! Már bocs hogy ilyen vulgáris vagyok de még most ahogy írom ezen sorokat, még most is felidegel pedig már rágyújtottam azóta egy párszor, meg saját spéci feszültséglevezető játékot is játszottam (amihez [a félreértések elkerülése végett] zokniból vagy gatyából kihúzott gumis cérnaegyüttes kell. És a játék annyi hogy a gumiról szép lassan leszeded a cérnát és utánna ezekkel azt csinálsz amit akarsz.)

 

Nem tudom hogy mi volt olyan brutális abban, hogy egy kiszuperált ütött kopott Corvettet összepréseltek félig, és aki benne feküdt annak se lett semmi baja, max a gatyáját jelölte meg elől-hátul, de tényleg csak az azonosítás kedvéért. Semmilyen véres-beles-agyvelőt kifolyatós jelenet nem volt kilátásban. Nem hiszem hogy ennek a jelenetnek a hatására a kispulyák az anyuktól présgépet fognak kérni szülinapjukra. És ha még meg is kapják nem hiszem hogy beviszik az iskolába ahol módszeresen összepréselik azokat az osztálytárasikat akik 2-4-6-8 éven keresztül szívták a vérüket és szivatták az agyukat.

 

Amikor először láttam a 633124. ismétélnél a Szikla nevű örökbecsű filmet megvagdosva azt mondtam rendben. Egy kicsit durva ahogy az elején a csávóról lemarja a bőrt a cucc. Aztán ott volt öcsém egyik kedvenc filmje a B13 a Bűnös Negyed. Ezt nem elég hogy az elejétől a végéig újraszinkronizálták (aminek nem sok értelmét láttam mert nem sok csúnnya beszólás volt benne) és annyira szar lett az új szöveg hogy öcsém 3 hónapig csak forgolódott az ágyában éjszaka alvás helyett. Plusz még az egész filmre ráhúztak valami nagyon gagyi effektet, ami miatt úgy néz ki mintha egy 1000 éves VHS kazettáról néznék. Aztán megláttam az Utolsó Cserkész című örökkedvenc Bruce Willis filmet ahol szintén túl csúnnya volt a szétkunveniálni, ezért azt is újra kellett szinkronizálni. Hát gratulálok gyökerek dzsiggeljetek egyet ott a Reviczky utcában.

 

Félek mi lessz a következő amit megvágnak vagy kivágnak filmből. Ki tudja legközelebb a Csillagok Háborújából fogják kivágni amikor a végén felrobban a Halálcsillag. Mert hát jajj a szegény katonák, meg vállakozók, meg alválalkozók felrobbantak és az jajj de csúnya. Vagy a Bambiból amikor a végén meghal az anyja. Vagy rámennek a sorozatokra és a Vészhelyzetből kivágják azokat a jeleneteket ahol vér van. Aztán majd lemehet két Barátok közt epizód közben a reklámszünetben.

 

De bezzeg a híradót azt adni kell. Mert az annyira nyugtató és feszültségmenetes hogy a Zen mesterek évezredek alatt nem tudtak annyi nyugalmat sugározni összesen mint a filmek reklámszünetében a híradó. Eddig 250-en halltak meg a Chille-i földrengésben... Pokolgép robbant Afganisztánban 20-an meghaltak 50-en megsebesültek... Értem én, CSAK LESZAROM! A reklámbevételeteket meg költsétek gyógyszerre. Főleg a Káskájos péntbólosat.

 

Ja és a poén hogy átkapcsolom a Flimpluszra reklám közben és ott épp Dolph Lundgren sajátos születésszabályozást alaklamazott a kínaiakon.

 

Innen üzenem Orbán Viktornak. Legyen ez is benne a prgramotokban, hogy visszaállítjátok a Tv-ben a régi rendet amikor még lehetett normálisan tv-t nézni. Mert különben nem látjátok majd ahogy Rambo "felelőségre vonja" a kommunistákat. És Tom Hanks se tudja majd megmenteni Ryan közlegényt a szélsőjobbosoktól.

 

Vona Gábornak pedig azt üzenem hogy ők is megléphetik ezt a lépést mert különben a Schindler listája nem lesz számukra nézhető. Se az Egri csillagok...

 

Na de végre kezdek lenyugodni. Akartam még írni de már így is hosszú lett megint. Legközelebb (ha nem leszek lusta mert ehhez videót kell vágnom) a nemrég befejeződött olimpiával kapcsolatosan jöhet majd egy írás vagy folytatom a millió dolláros ötletek sorozatot. Vagy esetleg írhatna Vic is a jelenlegi munkájáról munkahelyéről internethelyiségéről, ahol pénzt kap hogy ne csináljon semmit és az ott megforduló emberekről. Vagy másról.

 

Ja és mivel a Tolvajtempó-ban Angelina Jolie nem sok mindent mutatott magából itt van egy kis csecs. (És mi meg hátha kapunk érte cserébe Index főoldalt :D)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na Béke

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény politika tv ortt kormány gondolatébresztő megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr171817943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása