Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

'Reggelt

2008.11.28. 18:56 Redmaster

Mit láthatjátok mostanában Vic kollégám írogat serényen arról, hogy mennyire nem szereti az időt. Mármint nem azt az időt, hanem a másikat. De ha jobban belegondolok, én is hadilábon állok vele, azért nem írok mostanában. Meg azért is mert jelenleg Lichtenstein-ben tartózkodok azzal az eltökélt szándékkal, hogy sikerül megtalálnom és elfognom a Yetit. Vagy legalább a medvedisznóembert. De itt Havas lankákon a Yeti (és medvedisznóember) lesen volt időm gondolkozni és megalkottam legújabb milliókat érő ötletem. Ez nem más mint az Autós Kocsma. Hogy mi is ez? Biztos láttatok amerikás filmekben autósmozit, vagy idősebb Nyíregyiek jártak Kabaláson és annak vennénk az alapötletét. Csak itt nem filmet kell nézni hanem Kocsmázni. Lenne benne Csocsó, ami akkora méretű, hogy a kocsi ablakán kinyúlva lehetne játszani. Vagy táncparkett és kocsikkal kéne piruettezni vagy az extrémebb emberkék belerakják azt a kocsipattogtatós bizgerenytű-hajtantyút és azzal ütemre pattoghatnak. Sőt ha megmaradunk az autósmozi kivetítőnél akkor azon meg nézhetnek focit vagy kézilabdát, pókert, ótóépítős műsort a Discoveryn, esetleg Barátokköztöt.

Na ez lenne az én ötletem aki akarja az szóljon összedobjuk a lóvét oszt megcsináljuk. De mostmár megyek mert valami mozog a bokorban. Lehet megint csak Emberdisznómedve jött vissza de őt az előbb is elhajtottam mert nem akarok pereskedni a Greenpeace-val.

Béke

Szólj hozzá!

Címkék: humor agymenés poén

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr77793597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása