Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Éjmélyből fölzengő csing-ling-ling... Iskolacsengő

2008.09.27. 02:04 Redmaster

Segasztok Elektor Kaladorok. Most ide jönnének azok a betűk, hogy nem írtam egy ideje, meg blablabla meg, hogy így meg amúgy. De most inkább kihagyom. Ugyanúgy mint az E.on-os bejegyzést (az E.ontól nem bocsátottak el amúgy, csak az érdemeim elismerése mellett más fontos beosztásba helyeztek át), aminek most következnie kellene, de mivel az az egyik Joker lapom, úgyhogy azt majd máskorra tartogatom. Inkább írok arról hogy:

Nem tudom hogy kinek tűnt fel, de szeptember egyedikével megint új tanév kezdődött ami nekem azért különös, mert nem új iskolába keztem, több évre visszamenő hagyományt törve meg ezzel. Még mindíg hálózatirendszertelepítekésüzemeltetek immár második éve. Nem sok sikerrel. Mondjuk mákom volt azzal, hogy az alpesi varázslat kisértésbe ejtett ízével és ennek hatására más fontos teendőim miatt (alvás), nem jelentem meg Milka nemtudomki tanárúr tesióráin és mégis átengedődtem évvégén.
Háde most komolyan, hogy néz ki az, hogy én, mint negyedik verziójú operációs rendszerrel rendelkező kocka Tesiórára járok? Nem vagyok én erre bekonfigurálva.
De most nem is ez a lényeg. Max annyi, hogy így második osztályba léptem. Huhú. Konfetti, szerpentin, pezsgőbontás meg ilyenek. Bár ennek is megvannak a maga előnyei. Például az, hogy így megkaptam Baba Gézát osztálytársamnak, aki saját elmondása szerint egy C kategóriás kissebbségi. Neki a Polski Fiat is csak puncibusz és abba a házban lakik amelyiknek a kiskapuja befele nyílik és Ott van rajta az ablak. Ő már bérlettel iratkozik be az iskolába is, mert szallagavatókról már 3 szalagja lenne, csak az egyiket benyelte a mosógép.

Na de nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy szeptember elsejével becsengettek. Lóóófaszt. Telegdikatáéknál csak szeptember 24.-ével csengettek be mert hosszú évek és oly sok viszály után most szereltettek fel csengőt. Különböző többszáz milliárd forintos tenderdek voltak kiírva, mint utólag a diákság körében kiderült, hogy milyen hangja is legyen a csengőnek. Volt olyan verzió ami az én hőnszeretett Bakti iskolámat idézve a De nehéz az iskolátáskát játsza becsengetéskor míg kicsengőkor az Örömódát dúdolja. Az én ízlésemet inkább az fedte volna le legjobban, hogyha egy valamilyen kiképzőtáborból nyugdíjbavonult hangalámondó ember üvölti azt hogy: BECSENGETTTEEEEK (vagy ki). De sajnos nem így lett. Ugyanaz a probléma gyűrűzött be mint a nagy NASA az űrhajóinak alkatrészeinél. Azt vették meg ami a legolcsóbb. Vagyis nem is vették. Hanem az egyik diákunk nyerte az unliver majonézzel. De erről mindenki hallgat. Még az állam is. medig tudom hogy tudják hogy mi tudjuk hogy izé. Felépítése egyszerű: Egy vas amit üt egy kicsi vas. Oszt cső. Csengő lájt. Mert az ilyen a mai világban már nem trendi. Most belinkelhetnék ide egy 2008-as őszi iskolacsengő divatkatalógust de lusta vagyok. Aki akar ilyen keresni, annak meg a Google a barátja.

Amúgy ebben a csengő dologban az a legszebb, hogy a tanárok már jobban utálják mint mi diákok. Mert így nem tudnak elbugázni 1-2 percet az órából és így akkor kell kiengedniük minket, amikor csengő van. Amatőrök. Elindultak fogadások is az iskolában arról, hogy meddig fog működni a csengő. Vagyis hogy meddig lesz a helyén. Mert azt hogy meddig működik azt már az első nap szabotálták. Mert az a Szefós (de tényleg csak a gyengébbek kedvéért: Szellemi fogyatékos) villanyszerelő egy külön biztosítékot rakott a csengő mellé. Így bárki, bármikor amikor kedve tartja szabotálhatja a ki és becsengetéseket. Csak egy pillenpátyut kell átpöckölnie. Amit első napon meg is tettek. Ha az iskola Gestapós kihallgatóemberei nem lettek volna jól megérdemelt (Auswitz-i és Recski) kirándulásukon akkor már rég meglennének a bűnösök. De ugyanez volt a probléma akkor is, amikor tavaly fényes nappal iskola óra közben, valaki ellopta az egyetlen Daewoo típusú Tv-t az egyik teremből. Itt jegyezném meg hogy Daewoo (ezüst színű) Tvhez keresek távirányítót. Ugyanitt Daewoo típusú Tv (egyenlőre) távírányító nélkül eladó.

De amúgy van pozitív oldala is ennek csengőnek. Például hogy egyes osztálytársunkat nem nekünk kell óra végén felkelteni, elég ha közel vagyunk a csengőhöz. És én is beállíthatok ébresztőt magamnak hogy mikor lépjek ki a játékból a kicsengő kezdete előtt. Ja és bármikor el lehet lőni a tanárúr/tanárnénnye nem hallottuk a csengőt kezdetű érvrendszert. Vagymit.

Akartam írni amúgy másról is, de most látom, hogy megint mennyi hülyeséget írtam így megint van egy bónuszkártya a ti teszkógazdaságos Úri gelleretek zsebében. Addigis:

Béke

3 komment

Címkék: humor agymenés iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr57683966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yorkeepapa 2008.09.28. 00:51:45

Red!

Elég a papírzsebkendő a nagyobbik vasba hátulról bele, telibe! Ééérdeked hangja lesz! Pff! :)

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2008.10.14. 00:13:19

Hát ezt a poént nem fogom kipróbálni. Én nem olyan családból származok. Úgyhogy ha valaki véletlenül a héten (mondjuk holnap reggel) ezt megcsinálná akkor nem én leszek az.

Uchi 2008.11.19. 16:10:07

Na hali kedves barátom!
Mint észre vettem ebből a kis élmény beszámolóból kihagytad 1-2 aranyköpés valódi szerzőjét aki ÉN lennék -.-
De neked elnézem(míg ki nem javítod).
Na hogy idézzek egy elvetemült izléstelen, és antiszociális barátot:

Béke!
süti beállítások módosítása