Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ide most nem tudom mit írjak

2007.07.29. 02:30 Redmaster

Kiolvastam reggel a teszkókönyvet, és megint jót nevettem rajta, hogy hogy kúrják át az emberek és köztük az én fejemet a mi hőn szeretett Teszkósaink.

Még mielőtt beszólogatós kommnetek jönnének azt azért hozzáfűzöm, hogy akinek nem inge ne vegye magára de akinek inge az nagyon hamar kezdjen el öltözködni. Tudom hogy a teszkódolgozókat még jobban szopatják, ami miatt büszke is vagyok rájuk, hogy kibírják azt a sok hülyét.
Én is voltam teszkó dolgozó diákmunkásként kemény 3 napig. Mert én be mertem szólni akkor amikor már felpakoltam az italosztályt, a konzerveket és a kutyakajákat és utánna szóltak hogy menjek pakoljak egy kis cukrot oszt' majd jó lesz. Ez abból állt hogy az egyik raklapról átpakoltam egy másik raklapra.
Mivel az túl egyszerú lett volna hogy a régiről lepakolok és berakjuk a másikat a helyére, mert hát ez nem egyezik a teszkó vezetőség logikájával, ezért szépen átpakoltatták velem a 2 raklapot amin 10 kilós pakkokban volt a cucc szépen 150-160 cm magasra + a sorok tetejére. Amikor már egy kicsit kezdtem pilledni fél 4 tájékán (természetesen éjszaka) akkor jött oda drága kollégám, hogy szóltak neki, hogy szóljon már nekem, hogy gyorsabban pakoljak mert nem lesz jó vége.
Szótlanul hagytam mert ha megszólaltam volna akkor lehet hogy már akkor kiraknak a teszkóból a műszak felénél. Na eltelt egy kis idő, jön a kölyök megint mert unatkozik a drága egész éjszaka egy köcsög mappával mászkál, és úgy csinál mintha nagyonerősen adminisztrálva de ha megkérnénk rá hogy írja le a nevét nyomtatott nagybetűkkel akkor lehet azt is elrontaná. Vagy csak azokat a betűket ismeri. Najóvan, jön megint és egy kis motivációs előadást tart gyorsan csak itt, csak most, csak nekem, aminek a lényege annyi hogy ha nem csinálom gyorsabban akkor legközelebb ne is jöjjek.
Na és az ezutáni kis beszélgetésünk váltotta ki azt, hogy ha bemegyek az egyik helyi diákszövetséghez és kérdezem a kollegínától hogy van e munka ő csak annyit válaszol hogy a teszkóba van de te oda nem mehetsz. Pedig ő nem volt ott annál a bizonyos afférnál és nem is sokat találkoztunk, de ő arcra névre ismer engem. És így történt meg az hogy a TMKFSZ (Teszkóban Munkátkereső Fiatalok Szövetsége) elnöke nem dolgozhat a teszkóban. Nade nem akarok én is teszkókönyvet írni mert arra megvannak a megfelelő emberek. (Akit pedig érdekel a sztori az szóljon és akkor azt majd leírom vagy elmesélem mert nem olyan hosszú.)

Inkább megírom azt amire azt hittem hogy a valóságban nem lehetséges. Pedig de. A saját szememmel láttam. Ugye a Reklámos kis bejegyzésnél előjött a szuzuki reklám. Amiben mindenki örül mert a fővárosban egy ótó nem jár a szuzuki utcaiversenyek miatt és még ennek örülnek is. Főleg a szuzukis házaspár. Ők nagyon örülnek.
Ha jól emlékszek régebben volt egy olyan reklám hogy sietett hazafele a házaspár külön kocsival hogy egyenek szalámit mert aki hamarabb hazaér az ehet csak pedig tele van a hűtő vele. Nade mindegy mert ez a játékszabály amit be kell tartani. Csak akkor ehetsz szalámit ha az életedet kockáztatva száguldasz végig a városon.

Nade most nem reklámról akarok beszélni. Vagyis de csak nem úgy mint az előbb. Arról van szó hogy ma jártam Nyírtelken ahol egy ház előtt haladtam el. És a ház előtt állt két személygépjármű. Két ugyanolyan személygépjármű. Két ugyanolyan színű személygépjármű. Két ugyanolyan színű szuzuki személygépjármű. Itt az agyam le is dobta az ékszíjjat, mert hát ugye minek vesz az ember szuzukit? És ráadásul miért kettőt? Nehogy azt mondja valaki mert olcsó. Vadiúj Opel Corsa 1 Millával kevesebb. De én inkább nem értek hozzá. Hülye aki nem normális. És itt mindenki hülye csak én vagyok mozgólépcső.

Nameg a másik, amin sokat kellett gondolkodnom hogy ez most jót tesz vajon az országimásznak vagy nem. Mármint az amit láttam kint Sóstón. Mert azért ez olyan dolog volt ami legalább egy kamerás helikoptert megért volna a valamelyik kereskedelmi csatornának. Mert olyan történt amit nem hittem volna el ha nem saját szemmel látom.

Ez a történet néhány fiatalról szól akik nagy dillemma előtt álltak este 10 körül. És ez a dilemma nem volt más mint hogy mit igyanak. Házipálinkát vagy házipálinkát vagy pezsgőt. Pont akkor kezdtek el ezen gondolkozni amikor elhaladtunk mellettük. Így megmerem azt kockáztatni hogy már az egyiket vagy már megkóstolták egy párszor vagy már valamit el is fogyasztottak nagy hirtelenségben.
Ezt azért is gondolom mert ott fürdőztek Sóstón a középső tóba ahol a kis sziget van. Este 10 kor ott ahol nem szabad. Egyes országokban ezért helyszíni tarkólövés jár ha jól tudom. De nem mondom azt hogy mocskos illegális banda merthát fiatalok érezzék jól magukat meg minden. De ami ez után jött az azért nem volt semmi.
Az alkohol fogyásával egyszercsak elhalkultak. Először azt hittem hogy hazamentek vagy valmi de egyszercsak kiderült hogy mégsem. Ez akkor tudatosult bennem amikor a szövetségi halőr vagy tóőr tőllem 5 méterre belfújt a sípjába. Első pillanatban még azt hittem hogy csak le akarja fújni a mecset mert úgy nézet ki, mint egy alacsony kölcségvetésű bíró egy focimeccsen.
Ezután derült ki, hogy sokkal nagyobb, sokkal gonoszabb, és sokkal elvetemültebb gaztetett követtett el a mai fiatalság az emberiség ellen. Szószerint elloptak egy vizibiciklit.
Na nem úgy hogy kihúzták a partra fel a platóra és huss. Hanem fogták és a tóban elkezdtek haladni az árral szemben. Ezt a szövetségi vizibicikli őr is a tudtukra adta, és komoly, sőt már majdnem életveszélyes büntetés akart rájuksózni. Szószerint azt hogy fizessenek 500 kreditet mert éjszaka alkoholos befolyásoltság alatt vizibicikli volán mögé ültek. Mivel a fiatalok érezték tettük súlyosságát ezért bűnbocsánatért könyörögve megígérték hogy elindulnak kifele, mivel erre is határozottan fel lettek szólítva. Mivel látta a fütyülős bácsi hogy jó gyerekek ezek, és már el is indultak kifelé a stéghez ő is elindult hogy megkerülje a tavat és visszalakatolja az ámokfutásba kergetett vizi közlekedési egységet.
Mire a fél utat megtette észrevette hogy a jármű még mindíg a vízben van sőt nemhogy közelítene a dokkolóegységhez hanem egyenesen távolodik tőlle. A tó szellemének legjobb barátja ismét a fütyülője után nyúlt, hogy komolyabb büntetést foganasítson velük szemben aminek hatására kórusban megszólalatak a srácok, hogy indulnak is kifelé partra. Még láttam őket egy pár kört megtenni a tóban majd mi is szedtük a sátorfánkat attól félve hogy a 60-as éveit taposó bácsi még a végén rájuk hívja a nemzeti gárdát, esetleg ledob rájuk egy taktikai atomtöltet, ami számunkra nem lett volna jó abból a szempontból, hogy hót vizesek lettünk volna.
Szóval nem tudom mi lett a vége, de miközben indultunk volna vissza mintha valaki németül a Mein Kampf ból idézett volna hangosan, majd néhány Luger kézifegyverből származó lövés is dörreent volna. De nem vagyok benne biztos. Nem vagyok egy jó megfigyelő. A múltkor se vettem észre egy 8 méteres lakókocsit pedig ott álltam tőlle 2 méterre. Na mindegy mára legyen ennyi elég mert fel kell készülnöm az esti Naplóra ami egy csöppet felb@szta az agyam. Lehet holnap arról írok. Na béke.

3 komment

Címkék: vélemény poén megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr77127362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic 2007.07.31. 16:36:02

Na most szoljon hozza az ember!

Kulcsar · http://kulcsar.freeblog.hu 2007.09.30. 20:42:31

csak nem nyíregyi vagy? :o

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2007.09.30. 23:05:39

De igen:D És örülök hogy ez az új kedvenc blogod
süti beállítások módosítása