Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

100

2011.08.14. 01:16 Redmaster

Szevasztok Népek! Igen ezt is elértük hosszú hosszú hosszú hosszú idő után. Nem csak azt hogy ez a 100. bejegyzés hanem hogy elkészült az új kinézet. És egyáltalán nem úgy néz ki mint amilyet akartam. De tudjátok hogy van az a tervekkel.

Először is szeretném megköszönni azoknak akik segítettek az új kinézet elkészítésében. Ők az Inda-s emberek akik csináltak egy pár új sablon én meg jól átszerkesztettem. A másik ember akinek köszönöm az tanult kollégám Mihusz aki a fejlécet csinálta a számomra a mai (most már a tegnapi) nap folyamán. Ha ő nincs akkor vagy még mindig várnám hogy elkészüljön a fejléc vagy már el is ment volna a kedvem úgy mint az elmúlt 2 és fél évben jó pár alkalommal.

Itt szeretném még megemlíteni azoknak a blogoknak a tulajdonosait akiktől segítséget kértem a pörgőforgó dikkdemenő címkefelhővel kapcsolatban. Na nekik azt üzenem hogy rohadjatok meg.

De ne felejtkezzünk meg a többi emberkéről se. Főleg azokról akik olvasnak minket. Mert vannak ilyenek is. Ezt onnan tudom hogy mindig lebasznak amikor találkozok velük az utcán, a liftben, az uszodában, a körhintán, a wc-n, űrutazáson, Brazíliában gyémánt keresés közben vagy különböző világvége megakadályozó akcióm keretében. Ha ti nem lennétek akkor ez a blog már rég nem lenne. És ők azok akik kommentelni is szoktak amiért külön jár a lájk.

Itt említeném meg a tragikus sorsú olvasóinkat akiknek egy nagyon csúnya fertőzés miatt amputálni kellett mind a két karját és nem tud kommentelni. Sőt szavazni se. De legalább elnavigálni az oldalról se tud.

Ilyen jeles alkalmakkor szokás néhány dolgot megemlíteni. Pl hogy találnak ide az emberkék. Nos szemezgessünk egy kicsit ezekből:

csillámpóni chuck norris (Na ez egy gecikemény csillámpóni lehet. Bele se merek gondolni hogy milyen varázslatot tud)
 
köcsög vagyok (Ez kellemetlen de a választ nem itt találod meg a problémádra. Max ha jégtáncos vagy)
 
oh my god picture (nincs fenn egy képem se a blogon ha jól tudom)
 
vicces villanyszerelés (Na ez meg nagyon rossz helyen jár. Olyan nincs hogy vicces villanyszerelés. Vagy csak én nem értem a poént amikor másfél óra alatt nem tudtam működésbe hozni egy 3 csöves fénycsőarmatúrát egy létra tetején forró csövek között 35 fokos hőmérsékletben és 85%-os páratartalomban.)
 
a robogo hatrafelemegy (üljél te is fordítva)
 
csendes betegek elvetemültek (ez így igaz. Kivéve ha hangosak)
 
elfeküdtem a fülem (Ennek az embernek innen küldök egy sört mert én is voltam már a helyében és nem volt jó)
 
ha 2 csaj ugyanabba a ruhába van és két csávó (De hülye matek házikat adnak fel mostanában. Kiváncsi vagyok mi a vége. Valami ilyesmire tippelek: És két csávó ugyanazon a napon született akkor mennyi a valószínűsége hogy két ugyanolyan színű golyót húzunk ki a fiókból.
 
hogyan zaklassunk (a zaklatás csúnya dolog érteem? Bár remélem hogy ez az emberke tényleg az oldalt kereste és nem a neten akart egy oldalt keresett ami leírja. Mert arra ott a gyakori kérdések.)
 
korházba kerültem takaritani. mit tegyek hogy feltudjam dolgozni amit ott látok. (Erről meg egy vicc jutott eszembe. -Doktorúr eltört 2 helyen a kezem mit csináljak? -Ne menjen többet arra a két helyre.)
 
leírás puskapor házilag (jóbarát te már tudsz valamit ezekben a boldog békeidőkben)
 
vendégségben illik e cipőben bemenni (Nézel te tv-t? Láttad hogy valaki valaha is levette volna a cipőjét amikor bement valakihez?)
 
vidi amin a csávó behugyozik youtube (ha csinálsz magadnak ilyen videót akkor nem kell keresketned lángészkém)
 
 
Na így nagyjából ennyi. Még lesz egy pár változás valószínüleg a blogon mert még nem van kész teljesen. Meg várom a véleményeket hogy mi kéne még meg hogy milyen lett meg ilyenek. Na még elugrok rágyújtani hátha eszembe jut mit akartam még mondani.
 
Ja aki otthon van a CSS-ben és/vagy a blogszerkesztésben az zaklasson már meg majd valamilyen úton módon.
 
Na legközelebb találkozunk
 
 
Addigis Béke!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr683151841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása