Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

R1a¶csába

2010.09.14. 18:40 Redmaster

Ezt most nem vagyok képes magamban tartani. Ezt most ki kell írnom magamból. De szólok előre megrázó, felháborító, világháborút kirobantható leírás és kép következik. Úgyhogy csak óvatosan és saját felelőségre.

Van nekem egy kedvenc viccem, (na jó sok van, de ez az egyik kedvencem, mert egy egész életfelfogásra tanít) amit gyakran idézek is, mert rengeteg alkalom van az életben amikor felhasználható és idézhető a tanítása. Amit most meg is osztok veletek, mert mire a bejegyzés vége felé fogtok közelíteni, ti is csak idézni tudjátok majd, mert nem lesz más reakciótok. Íme a vicc:

Bemegy egy kocsmába Móricka, Pistike, a skót, a székely, a zsidó, a cigány, az angol, a francia, az aranyhal, a kisegér, a nyuszika, a medve, a farkas, a róka, a mérges kismalac, két rendőr, és egy szőke nő.
Méregeti őket a csapos egy ideig, majd megszólal
- Na elmentek a picsába!!!

Na és akkor most következzen a sztori, ami miatt eszembe jutott ez a vicc.

A mai nap alkalmam nyílt rá, hogy látogatást tegyek a nyíregyházi Media Markt-ban ami ugyan max 1 km-re van tőlem, ennek ellenére ritkán járok benne. És a mai nap után még ritkábban fogok. 2 dolog miatt.

Az első annyira nem is zaklatna fel, de ettől még a jó édes annyukat. Mert monitor vásárlásra adtam a fejem kb 1-2 hónapja és jártam ott is, de természetesen nem csak hogy kevés volt a választék egy műszaki áruházban, még szar is. Most meg egymás hegyén-hátán-élén-befogóján-átfogóján áltak a monitorok mikor már vettem. Bár még mindig szarok.

Na de inkább nézzük meg, mi is az ami így kiakasztott, hogy hirtelen felindulásból elkövetem ezt a bejegyzést.

Szépen kolbászolunk körbe két kollégámmal/osztálytársammal (4 hónap alatt se tudtam meg, hogy mi a helyes gyűjtőnevünk) és épp kifele tartottunk amikor megláttam egy ilyen fém rácsos dobozban egy csomó tamagocsit. Gondoltam magamban hogy wátáfák? Ezeket még lehet kapni? Odalépek nézegetem, forgatgatom mondom magamban ez nem is tamagocsi. Akkor meg miez? És akkor megnéztem jobban mi is van ráírva. Nem rakom be a képet inkább csak egy linket hogy nagyban is meg tudjátok nézni (na bazz inkább mégiscsak berakom, mert az oldal ahova fel akartam rakni, ott választani kellett hogy milyen kategóriába akarom rakni, én meg nem tudom eldönteni hogy most állat, erotikus vagy szabadidőbe rakjam. Mert az biztos hogy nem az Xfaktor kategória. Bár lehetne az is.)

 

Eszemfaszom megáll. Még mindig nem vagyok hajlandó elhinni. Annak aki nem tudna angolul annak fordítok. NAPELEMES ZSEBLÁMPA BAZZMEG! Méghozzá kulcstartóra rakható kiszerelés. És most ezután ne oldjon le az agyamban a fí-relé?

Bár nem tudom min lepődök meg. Ha már a fogpiszkálóhoz is használati utasítást adnak... Na de tudjátok mit? Elmentek ti a picsába.

Amúgy egész jól halad a blogkinézet, ma például 3 óra alatt sikerült rájönnöm, hogy kell valamit megcsinálni, már csak Vic te kellenél hogy feltold az arcodat valami azonnal üzenetküldési lehetőséggel megáldott helyszínre, hogy kitaláljuk hogy az egyáltalán kell e nekünk. Meg hogy reklámold ezt meg az előzőt te kis reklámkerülő :D.

Na de majd legközelebb, után már tényleg lesz valami talán.

Addigis Béke.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény reklám humor agymenés poén kirándulás gondolatébresztő megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr122296302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása