Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gergő Unatkozik című rovatunkban ma:

2010.01.08. 01:21 Redmaster

Hal-ló emberek hogyha jobb oldalra tekintettek akkor ott a földgolyócska alatt, amin tudjátok nézni egy ideje, hogy ki honnan nézi a blogot (mert van az úgy hogy az ember elfelejti hogy melyik városban van: www.bash.hu/54280 ) Megjelent egy újabb oldaldobozka Twitterelés céljából. Kb 3 percbe tellett míg rájöttem hogy hogy kell beilleszteni, megcsinálni, kifesteni, szóval szinte minden, aztán kb. másfél órámba telt míg rájöttem, hogy kell bele írni. Szóval hogyha eszembe jut valami, ami nem olyan hosszú, hogy egy egész blogbejegyzést rászánjak és olyan rövid, hogy 140 karakterbe belefér az majd ottan jól meg fog jelenni. Ezt teszi az emberrel ha munkanélküli. Meghekkeltem a Steam közösségi rendszerét, házilag javítottam hibát a Call of duty MW 2-ben, elhoztam nektek az egész földgolyót ide a blogra, összedobtam egy közösséget is magunknak (redmatyi.blog.hu/2009/12/13/kozonsegesek_vagyunk_mert_van_kozossegunk) és mostmár a twitjeimet is olvashatjátok (És időközben az iwiwet is megbabonáztam. Most akkor király vagyok, vagy király vagyok?). Jajj de szeretem magam amikor ilyen expeditív vagyok. :vállveregetősmiley:

Ja és lenne egy kérdésem a kocka olvasóimhoz. Az nagyon kockaságnak számít, hogy fel akartam vágni egy zsömlét, és a hüvelykujjammal úgy csináltam kétszer is mintha az egerem oldalsó gombját nyomkodnám? Mert Codban oda van állítva a kés és tényleg csak a rutin. Ja és tiszta idegesítő mert Half-Lfe Deathmatch-ben is a köcsög fejrágókat se tudom lekéselni a levegőben mert abban sincs kés...

Legközelebb valami tartalmasabbal jövök vagy esetleg átfestem a blogot. Úgyis kb 7-8 perc alatt kitanultam az előbb a CSS működését.

 

 

 

 

 

Na Béke

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr641655749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása