Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Office lájf

2010.04.14. 18:27 Vic_

Többen kérdezték már mivel foglalkozom, mit dolgozom. Amikor azt a választ adtam, hogy semmit, akkor kicsit megsértődtek, ha meg azt, hogy iwiw, index, origo, akkor azt hitték, hogy ezeket tartom karban. Álommeló? Nehogy azt higgyétek! Az egyik legfárasztóbb, legleéípítőbb munka az enyém!

 

9:15 Megérkezem és megpróbálok emberi arcot erőltetni magamra. (munkaidő 9-17ig tart)

 

9:20 Index, origo, iwiw, fácse, hvg olvasgatása.

 

9:45 Elfogyott az internet, tétlen bambulok a képernyőre.

 

10: 23 nagyon álmos vagyok és unatkozom. konyhába sem akarok menni. :(

 

11:09 kimentünk a konyhába és addig borogattuk az automatát, míg ki nem esett 2 bake rolls. Ittam egy hosszú kávét. Most megint unatkozom. :D

 

11:37 Azon tanakodunk, hogy hova menjünk ebédelni. Mert Zsolti hozott kaját, Lacikának nincs kedve sétálni, én kimennék a tescóba feladni a csekket, viszont ennék is. Másik Zsolti is hozott ebédet, bár ő sosem kajál velünk. Nem tudom, hogy mi lesz.

 

11:46 Kaptunk egy mélt Hr-ről:

Március hónapban a jegyek, bérletek leadási határideje: Április 16.(péntek), 17:00!

 

11:51 Most vettem észre, hogy ez a virág már hetek óta belelóg a monitorom felső sarkába. Múltkor megtisztítottuk a leveleit, de ugyanolyan koszos maradt. Vajon megsértődne ha odébb tenném?

 

14:04 Végülis kimentünk sokan a tescóba, feladtam a csekket, megnéztem, ahogy a többiek esznek a Don Pepében aztán vettünk energiaitalt. Utána egyedül kimentem a vidibe és megkajáltam.
Visszafele a másik bejáraton jöttem be, nehogy a torrenték rámuszítsák a vidi rangers csapatát. Így lett másfél órás a szünetem.

 

14:32 Gergő szerint már lassan kifejlesztem a skillt, hogy úgy üljek, mint a fekák.

 

 

14:46 Petiék osztályán kitalálták h 3-5ig csak angolul lehet beszélni, még egymás között is. Ezért most percenként ráírunk mennyi van még hátra addig

 

15:10 3 óra elmúlt... Hogy ne kelljen angolul beszélniük, Petiék osztálya kiment kávézni.

 

15:21 Gergő elment a helyéről, oktatódni. Annyira belemerült, hogy észre sem veszi, h építettünk a helyére egy Pótgergőt. A székét elállítottuk, ráhúztuk a pulóverét, aminek egyik ujját egy teáscsészébe helyeztük, a másikat az egérre. A monitor elé behúztunk egy virágot. Nem az enyémet. Az még mindig belelóg a monitoromba.

 

 

15:34 Kaptam egy jó játékot. El is sikerült vele ütni 15 percet. http://www.kongregate.com/games/Rogerup/nano-ninja  Peti osztálya megunta a kávét, visszajöttek. Nagy a csönd odaát.

 

15:57 A kétségbeesett francia hölgy és a három nagy öreg még mindig telefonkonferenciálnak tőlem észak-északkeletre, körülbelül 5 méternyire. Még jó hogy nem látják egymás fejét.
Pótgergőnek eközben már kétszer leesett a zsebkendője a fejéről. Annyira valósághű hogy néha beszélek hozzá. Ki kéne mennem vécére, de félek, hogy Gergő akkor jönne vissza, amikor kint vagyok. Na mindegy, kimegyek!

 

16:06 Rájöttem h reggel vettem pogácsát!! Jól meg is eszem

 

16:11 Kristóf küldött egy kacsát st-n. (belső msn) Ez általában a nap végét jelenti. Még van egy kicsi, nem sok, bár senki sem venné észre ha lelépnék. Még ha észre is vennék, leszarnák. :)

 

 

16:21 Gergő itthagyta a mobilját (tehát most pótgergőé) és azt próbálgatjuk, hogy ha egyszerre hívjuk 2 telefonról, melyikünk fog kicsörögni. Pótgergő 70-es, Zsolt, a másik telefon gazdája 30-as, én meg 70-es vagyok szintén. Kábé egyenlő távolságra ülünk Pótgergő mobiljától, tehát minden számítás szerint én fogok kicsörögni neki. Hát nem, nyert a tékom. :(

 

16:31 Új szót alkottunk: beleegyezni.

 

16:32 na basszus ilyen szó már van és értelmes is...

 

16:35 már rég elindultam volna haza, ha nem várnám gergőt hogy visszajöjjön.

 

16:37 Erre járt a manazsé (menedzser) és megkérdezte, hogy minden rendben van e a jövő héttel. Mondtam nem, mert jövő héten betegszabin leszek, majd csak utána ülök át az új helyemre. Jó, rendben!

 

16:39 Gergő visszajön de a katarzis elmarad, hulla fáradt vagyok, megyek haza. Este foci, az ad értelmet a napomnak. Már ha nem vagyok túl pancser.

 

(A félreértések elkerülése végett a történetben szereplő Gergő az nem én Gergő vagyok. Mert Vic nem képes nekem helyet szerzni ott. Ennyit nem lehet rábízni. :D Mán bocs hogy belerondítok de tudom hogy megkérdezték volna néhányan. Redmaster)

Szólj hozzá!

Címkék: munka humor

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr301921359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása