Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Megasztárok otthon

2007.08.30. 08:42 Redmaster

Aki ismer az tudja, hogy nem szeretekkorán kellni, de ma elhatároztam, mert mennem kell évnyitóra. Az volt a terv, hogy felkelek hajnali háromnegyed kilenckor, megkajálok és elmegyek évetnyitni az új iskolában. De amint tudjuk a Budapesti kirándulás egyedik részéből, a tervek sose úgy alakulnak ahogy eltervezzük őket.

Mert ahelyett hogy 9 óra előtt keltem volna fel, már ébren voltam fél 7 kor. Na nem azért mert annyira idegeskedtem amiatt, hogy az elmúlt 4 év alatt ez már a 4. iskolám, hanem azért mert a drága felső szomszédom rájött, hogy ő indulni akar a 2008-as év Megasztár válogtásán, és mikor lenne jobb gyakorolni mint hajnali fél hétkor. Dögöljön meg. Ember az ilyen? Hajanli fél hétkor rázendít a dallamosabbnál dallamosabb muzsikákra. És ezt egy olyan szobába teszi, ami fullra le van csempézve, plusz még alig van benne bútor is, hogy az akkusztikus ellemek minnél kevésbé fojtsák el a "Piros lett a pipacs virága, Elhagyott a feleségem a Sára" kezdetű örökbecsű, mégis szövegileg teljesen értelmetlen dalocskát.

Erre csak annyit tudok mondani hogy Sára kabd be a faszom (bocsánat a Sáráktól). De amúgy most komolyan. Ennek a szövegnek hol van értelem? Most ha tényleg azért hagyta el mert piros lett a pipacs virága, akkor valami gond lehet a dal írójának az agyával, hogy olyan nőt választott aki a pipacs virágzásának okán otthagyja a férjét. Idióták.

Vagy a másik " A füredi annabálon szól a zeneszó". És ilyen szöveg van benne:
"Egyszer aztán asztalunkhoz jött a vén cigány
Megkérdezte mi a nótád édes kicsi lány
De a leány szép csendesen csak annyit felelt
Nincsen nótám és a nótát nem is szeretem
"
Hát a kicsajt teljes egészében meg tudom érteni. Én se szeretném hogy egy familiárisan hiperpigmentált ott ugráljon körülöttem és olyan muzsikát játszon aminek semmi értelme. Ha annyira el akar húzni valamit ott van egy szekér széna a falu végébe húzza el azt. Vagy ha nem akar olyan messzire menni akkor meg a belei ott vannak kéznél húzza el azokat.

Erre a címre pedig nem is tudok mit reagálni: "Debrecenbe két úton kell bemenni". Most itt csak annyira tudok gondolni hogy a dalszöveg kitalálója amikor ezt kitalálta akkor valószínűleg satu részeg volt és látta magát szembejönni Debrecen utcáin, és igy köpte ki magából ezt a muzsikát, mint bálna a habosvért.

Nameg ottvan a "Lent a délibábos hortobányon" című örök eposz amit mindenki ismer de nem tudja senki szövegét. Hát segítség képpen itt az első verszak:
Lent a délibábos Hortobágyon
Megakadt a szemem egy barna lányon
Hullámzott a göndör haja a sötétben
Mikor bele néztem a szemébe
Most akkor egy gyors elemezés: Nem tudom hogy hányan jártak a hortobágyon a drága olvasóim közül de ott megsúgom, hogy nincs lámpa. Max az út mellett. De valószínűleg amikor eme világrengető szöveg készült akkor még nem volt. Akkor hogy láthatta, hogy hullámzik a barna haja a sötétben? Az író valami nagyon csúnya lehet hogy belenéz a csaj szemébe és annak égnek áll a haja (vagy ő az egyik heroes-ááá Repuloember KIJÁÁTTÓ). Nameg hogy tud délibáb lenni éjszaka?

Amúgy nem kell megijedni nem tudom fejből ezeket a dalokat, hanem puskáztam mint hülyegyerek a TV2-őn premierplánba a kameraelőtt. Amúgy rájöttem hogy én nem vagyok okosabb mint egy ötödikes. Ez abból derült ki hogy a múltkor kaptunk haverral egy 5.-es földrajz tankönyvet és kb 20 kérdésből 2-re tudtam választ . Haver 3-ra.
Na jóvan eléglesz mára ennyi ezt se olvassátok végig. A felső szomszédnak meg üzenem hogy dögöljön meg. Nameg hogy NEFÜRGYÉ LE. Na béke

5 komment

Címkék: vélemény agymenés gondolatébresztő megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr44152662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SH4D0W · http://sh4d0whun.blog.extra.hu/ 2007.08.30. 09:43:14

Vazeeeee, rohadt jól írsz, szarrá röhögtem magam. xD Kéne neked reklámot csinálni. Na majd ezt valahogy emesenen megtárgyaljuk. Na de szarásról jut eszembe... :) Pá!

Vic · http://vicinholland.blog.hu 2007.08.30. 11:37:49

Koszonjuk a nepdalgyujtemenyi csokornyakkendos piapacsokat! Jo volt olvasni!

Vic · http://vicinholland.blog.hu 2007.09.04. 13:37:11

Heee!
Tessek irni! Egy kicsit at akarom erezni megint az otthoni legkort. MEg irjarl! IRjal mert az jo. Olyan mintha otthon soroznenk valahol. Jo kis Borsodi.. :D

Rana 2008.10.19. 18:43:42

Szeretem sőt imádom Fekete Dávidot

Rana 2008.10.19. 18:45:10

Ha valaki tudja Dávid címét írjátok meg
süti beállítások módosítása