Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Na akkor: Budapesti kirándulás kettedik rész

2007.08.14. 12:02 Redmaster

Mivel annyi lelkes olvasóm mondta hogy folytassam a blogomat mert kiváncsi mi történt még, sőt az is ezt mondta aki ott volt mellettem, (aki névszerint Sh4d0w kolléga) ígyhát jónagy kihagyás után immár 21 évesen megírom, hogy mi történt még a mi metropoliszunkban.

Ugye legutóbb ott hagytam abba, hogy a metroval megérkeztünk a Deák Térre. Itt vártuk a kollégát aki majd minket elvezet ama szent helyre amit egymásközt is csak Gémsztárként emlegetnek. Amíg várakoztunk én rápattintottam egy cigire, hogy teljes egészében kiélvezzem fővárosunk egyik nevezetes pontját. Ez abban merült ki hogy néztem ahogy a metrópótló ótóbusz 30 másodperec váltásban, hogy áramoltatja az embertömegeket erre kis terültre majd indulva tovább még egy kört megtéve folytatja szélmalomharcát.

Ezzel ki is merítve a HÉB (Helyi Érdekű Busz) teljes munkaköri leírását. Kolléga megérkezével még 2 taggal bővült kis társaságunk és így indultunk meghódítani a betondzsungel egyik legfontosabb csúcsát. Megérkezve a helyszínre ami egy irodaépület (de pontos címet nem mondok a terorrtámadást elkerülendően) egy hangulatos kis felvonóba száltunk be amiben egyszercsak a Diszkópatkányok című film egy része ugrott be amikor mennek fel a liftben és megszólal Haddaway - What Is Love című nótája Elevator remixben.
Megérkezve a központba, szolíd kis irodák fogadtak. Mondjuk én azt vártam hogy amikor belépünk egymás nőági felmenőjét fogják szidni hangosan, miközben Call of Duty 2. részét tesztelik abban a percben is szigorúan munkacélzattal.
Betereltek minket egy kis irodába ahova bevolt állítva már a gép egy aranyos kis projektorral, hogy az épp nem tesztelők is lássák miközben taktikai trükköket lesnek el egymástól arról, hogy hogy kell mentőhajót vezetni billentyűzettel. Most itt nem akarom reklámozni a játékot meg tesztet mondani rólla, mert én nem teszteltem, plusz még ha elolvassátok a véleményeket akkor rájösztök hogy még jót is tettem. Amúgy erre a billentyűzetes irányításra visszatérve még annyit, hogy hazudtam mert egérrel is lehet irányítani csak abban az a csel hogy beállítod egérrel valahova akkor úgy marad és te addig nyugodtan kimehetsz rágyújtani mert a tempomat megteszi helyetted a gázadást. Jóvan, teszt megvolt kaptunk ajándék gémsztárt gondoltam jólesz majd olvasni vonaton, és ezuán elindultunk felfedezőútra a tekervényes folyosóösvényekre. Szépen néztük körbe hogy merre, milyen munkafolyamat zajlik ezután érkezett el az a pillanat ami miatt máig állmatlan északáim vannak.
 
Úgyesett ugyanis az eset hogy az egyik dolgozó verejtékezve rohan munkahelyén, látszik rajta, hogy ez olyan dologról szerzett tudomást ami alapjaiban rengeti meg az egész számítástechnikai világot. Lihegve próbálja odaadni vezetőnknek azzal a céllal hogy találja ki mi lehet ez, csak ezt nem tudta közölni még most is elfúló hangjával. Egy 20 centis sárga hengert kell elképzelni aminek az egyik vége egy lapos fekete műanyagra végződik míg a másikból egy USB-s dugó a számítógéppel való csatlakoztatás elősegítendő rugós kábellel. Miközben a sportoló barátunk visszanyerte lélegzetét azt mondta:
- Na szerinted mi ez?
- Semmi ötletem nincs.
- Ki kell próbálni. Ez olyan hogy ettől a melled kinő. Ez olyan lesz. Ha ezt megátod akkor a melled kinő.
-Próbáljuk ki. -Na itt elindultunk egy gépet keresni és hogy összekössük a kellemest a hasznossal hát bementünk oda ahol a drága újságírók tesztelik a játékokat.-
- Ezt látnotok kell. Melletek kinő. Hol egy Usb. -bedugja és abban a pillanatban- Porszívó b***meg. - miközben felpörög a műanyag alá rejtett 1,5 voltos motor
- De még ez semmi. Van rajta (hatászünet) Power Boost funkció -miközben nagyobb teljesítményre kapcsol a légszívás elvén működő vertikális transzformátor.- És ha még mindíg nem lenne elég akkor még ellemlámpa is van benne.
Láttam hogy nem csak engem rendített meg ez a világmegváltó találmány ezért én is hagytam hogy dolgozódjanak fel bennem az események mert tudtam hogy amit most látok ez tényleg az emberiség jövője. Az egyik teszternek még egy könnycsepp is kilábadt a szeméből a gyönyör hatására.

Ezután hogy valahogy sikerüljön minket rehabilitálni ebből a sokkból csoportos terápiára vittek minket még indulás előtt. Itt természetesen a látottakról volt szó és a titoktartási-  és vérszerződés aláírása után szabadjára engedtek minket a szerjózsa minden irányába. Mivel 14:30 volt amikor eljöttünk, és személyszállító egységünk csak 17:10 kor indul, ígyhát volt időnk felfedező útra indulni, ami abban merült ki, hogy lesétáltunk a nyugatiig lájtos tempóba, hogy majd ott hirtelen felindulásból elkövetett hamarabbi vonat indulási idejét megkérdezendő bűncslekményt fogunk elkövetni.
Amúgy azt kell mondjam Pest az most tisztább mint régebben. Vagy én legalábbis úgy emlékszek. De szerintem biztos.
Na jóvan odaérkezünk az információs pulthoz és tökéletesen ugyanaz a sztori jászódott el mint az első részben. Túristák, Öregek, Gergő következne, Ablak becsuk, Hipertérkapu megnyílása, Öregek lelassítanak a fénysebesség alá, Sor, Gergő már megint a végén. Miközben haladt a sor egy idősebb férfi volt előttem aki épp 2 vonatról érdeklődik, amelyikből egyik Intercity a másik pedig Gyors. És ekkor megkérdezte azt a kérdést ami legalább olyan fontos mint az hogy mi az emberiség szerepe a világegytemben. És ez a kérdés nem volt más mint hogy:
-A gyors a gyorsabb?

Ez volt az a pillanat amikor sikerült lezártnak tekinteni a még kavargó USB-s porszívó emlékeit és egy új sokkal komolyabb probléma felé tereltem a gondolataimat. Miközben ezt dolgoztam fel szívvel lélekkel egyszercsak sorrakerültem. Na itt ki is derült hogy megy hamarabb vonat sőt még átszállni se kell hanem Nyugati-Nyíregy útvonalon közlekedik.
Ez kb egy óra múlva indult úgyhogy volt időnk felfedezni egy várost a városban szószerint a wesztendszitiszentert. Gondoltuk hamár úgyis itt vagyunk akkor teszünk egy kétbetűs kitérőt. De ez nem volt ilyen egyszerű ám.
Ugyanis a wesztend polimorf anyagból van felépítve így meg tudja változtatni az alakját. Ugyanis végigmentünk egy szinten valami táblát keresve vagy egyezményes jelet de nem találtunk. Ekkor feljebbmentünk egy szintet és ismét vad keresésbe fogtunk.
Na itt történt meg az hogy láttam valamit ami ez egész divatvilágnak az alapját fogja jelenteni a 2008-as évben. És ez nem volt más mint a Fáslihajpánt. Ez nem más mint egy Fásli hajpántként feltéve. Voltam korházba egy párszor és láttam már pár bekötözött fejet és láttam hogy ez nem eme célt szolgálja hanem ez tényleg egy hajpánt. Csak fásliból. Na jóvan folytattuk útunkat amikor Hollik kolléga felhívta a figyelmemet egy táblára ami egy szintell lejebb van. Ez a tábla pont ott helyezkedett el ahol mi 10 perccel korábban elhaladtunk, de akkor még az a tábla NEM volt ott. Tehát kinőtt a falból megérezvén a mi igényünket. El is indultunk abba az irányba le egy emeletet és meg is érkezünk a leglátogatottabb csomópontba ahol egy aranyos tábla fogad hogy az árnyékszék nem üzemel menjen máshova.
Jóvan, felementünk egy emelett megtaláljuk ugynazt a hangulatott, majd mint aki jól végezte Olgát indultunk is tovább a felfedezőútunkon. Az idő előrehaladtával rájöttünk hogy mi nem tudunk a fénysebességgel közlekedni mert még nem fejlődött ki ez a képességünk. Ezért elindultunk vissza a vonathoz ugyanazon az útvononalon amelyiken jöttünk.
Csakhogy nem ugyanazon az útvonalon mentünk vissza. Mert miközben mi nem figyeltünk a city ismét megváltoztatta alakját és egy teljesen más emeletté alakult át. Edzett fiatalemberekről lévén szó hamar kijutottunk még szerencse hogy vittünk 3 napi hideg élelmet.
Megérkezve a vonathoz az egyik szemem sír a másik meg üveg című kép suhant át az arcomon mert ismét ugyanazok a kocsik fogadtak amikkel jöttünk. Hát beletörődve szomorú sorsomba, hogy megint nem rohangálhatok le-fel a fülkében és közben Máv szignált fütyülve ritmusra nem csetingethetek az ujjammal. Felháborító. De legalább ravaszak voltunk mert kinéztük magunknak azt a kocsit ahol még szabad volt a négyes és azt önkényesen el is foglaltuk a kényelmi szempontokat figyelembe véve.
Miközben vártuk hogy a többezer lóerő meglendítse ezt a vasszekeret egy Familiárisan Hiperpigmentált család két tagja ült le tőllünk nem messze. Egy kis idő múlva a kisebbség jelenlévői közül az öreg csávó kitalálta hogy ő még elpattint egy Ékírással gravíroztatott szofi lájt típúsu cigarettát amit mi is csak kék óceánként vagy prilukiként emlegetünk az iskolában a vám és pénzügyőrök dohányzója felett.
Csakhogy az ottmardt tag úgy látta hogy elindul az öreg jobbra, csakhogy amikor nem figyelt akkor az öreg elindult a másik irányba jobb pozíciót taláva a vagon kellős közepénél. Nézek erősen kifele az ablakon és látom hogy a vasutas kolléga ott áll a vonat mellett kezében a kis integető amit fel is mutat fütyülés közben. Megjelenik rajta a fehér alapon zöld pont és egyből gondoltam magamba hogy ezaz MÁV Green Power mostantól zöld az út.
Elindult a vas és mipedig belekezdtünk a promóciós gémsztárunkba hogy ezzel is gyorsítsuk meg az idő kerekét. Csakhogy még nem jött vissza az öreg úgyhogy elkezdtem gondolkozni, hogy lehet ottmaradt az állomáson. Ezt észrevette a rokonja is és erősen próbált nézni mindenfele hogy hol lehet az öreg. Ekkor hallottam hogy nyílik az ajtó és a jól megszokott és betanult mondókát hallom:
-Jónapot kívánok. Jegyeket, bérleteket, órákat, ékszereket. Hirtelen átvillant az agyamon hogy valószínűleg az öregnél vannak a jegyek mert láttam a félelmet a rokon szemében. De nagy megkönnyebülésére a hátam mögötti ajtótól megérkezett az öreg, pont a másik irányból amerre nézett ő.
Sokat gondolkoztam, hogy mit írjak amikor a család fiatalabb tagjáról akarok írni valamit. Mert én az első 200 km-en azt hittem hogy egy 20 év körüli csaj a mozgásából és a kinézetéből itélve, csakhogy ez a jól felépített álca egy srácot takart a mély hangjából és ádámcsutkájából itélve. Ez már Debrecenbe derült ki ahol ugyanis leszáltak. Az úton hazafelé láttam tanult kollégámnak az arcára kiült megdöbbenést  és mikor meg akartam kérdezni, hogy mire gondol akkor ugrott be ismét az Usb-s porszívó lágy hangja és ezt valószínűleg ő is észrevette, hogy átérzem ennek a dolognak a súlyosságát.

A vonaton a tesztelő kollégámmal való beszélgetésünkből kiederült hogy ő is óvja a földet mert amikor nem használja a numerikus billenytyűzetet akkor mindíg kikapcsolja a Num Lock lámpácskát ezzel is törekedve a globális felmelegedést megakadályozására.
Holliktól elváltak útjaink Newwhitelake kapujában mert ő leszállási szándékát úgy jelezte hogy elindult az ajtó felé. Szép nyugodt tempóban megérkeztem hőn szeretett hazám hőn szeretett városába ahol már erősen sötétedésre állt az idő.
Gondoltam hogy igénybeveszem a 6-os számú HÉB-et ami állomástól állomásik visz és nem kell átszálnom csak 2 perc séta 'oszt cső. Csakhogy a menetrend tanulsága szerint félórája már elment, és félóra múlva jön a következő. Tehát nem késtem le csak túl korán jöttem ki a következőhöz.
Gondoltam akkor hogy bevetek valami cselt és a városba átszállok egyik buszról a másikra. Át is mentem a túloldalra mert láttam hogy 8-as fog érkezni 2 percen belül mert már a lámpánál áll és így gondoltam körbenézek a városban is. Átmegyek, 8-as megáll, Felszállnak a népek, Én is, Megállok középen, Kinézek az ablakon. És ott ahol még az előbb álltam egy busz áll. Hátán 6-os felirat. Egy lágy, jól artikulált de néma b****meg hagyta el a számat és ebben a pillanatban csilingelt a csengő, záródtak az ajtók, és elindultam a teljesen másik irányba.
Megjöttem városba és ugye a 8-as az nem áll meg olyan helyen ahol nekem jó lenne úgyhogy még egy lágy 7-10 perces séta várt rám azért, mert az egyik megállóba ami nekem jó lett volna a 9 óra körüli idő miatt nem érkezett busz, úgyhogy mehettem egy másikhoz. Ahol vártam még 15 percet csak a hecc kedvéért. De megérkeztem épségben már a gémsztárt is majdnem kiolvastam és most az élménybeszámolót is befejeztem. Ha még fog eszembejutni valami azt még megírom majd de szerintem mindent leírtam azért lett ilyen hosszú.
Ecsémmel múltkor egy érdekes beszélgetésbe bonyolódtunk úgyhogy lehet készülni mert szerintem arról is szólesz majd. Na béke

3 komment

Címkék: vélemény agymenés poén kirándulás gondolatébresztő megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr81139693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SH4D0W · http://sh4d0whun.blog.extra.hu/ 2007.08.15. 03:50:56

Boldog születésnapot! :)

SH4D0W · http://sh4d0whun.blog.extra.hu/ 2007.08.15. 04:02:51

Hmmm, ez így hajnali négykor jól esett... :) Kössz Gergő! ;)

Vic_ 2007.08.18. 14:10:48

Komment komment komment komment komment komment

Azt mondtad irjak kommentet.... :S
süti beállítások módosítása