Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Űrzsibbadás 2 - Az ítélet napja 1/2

2010.12.22. 19:50 Redmaster

Pill mindjárt elkezdek írni, csak meghámozom ezt a köcsög narancsot... Na jó reggelt! Előszöris szeretném ha az összes narancstermelő országot lebombáznánk. Másodszor pedig bocs hogy ennyire gagyi címmel kezdek, de rá fogtok jönni ha tovább olvastok, hogy amit Sarah Connor megálmodott az ehhez képest Csillámpóni támadás a fognyüvő manók ellen. Nem tudom hogy az előző összehasonlításnak van e valami értelme, de már meg se lepődök mert úgy látszik ez egy ilyen nap, ahol a bolygóegyüttállások miatt vagy csak szimplán azért mert ez volt a leghosszabb éjszaka, aminek következtében a nyári szünet óta a legkevesebbet aludtam, ezért nem sok értelme van annak amit írok. (Amúgy ha már úgyis annyira benne vannak az alkotmánymódosítgatásban, akkor azt is vegyék bele hogy alkotmányos jog legyen a napi 9 óra alvás vagy legalább a 9 óráig való alvás)

Azok akik nem oly régóta olvassák a blogot, és ennek okán meglepődnek hogy miért van már második rész, ez részben annak tudható be, hogy nem ez az első alkalom hogy meg vagyok zavarodva mint Ádám anyák napján. Aki még nem olvasta hogy sikerült rossz helyre mennem dolgozni, az megtekintheti az itteni linken űzsibbadás. Nem lövöm le előre a poént, csak annyit hogy rossz helyre mentem dolgozni. Na de nézzük ezt a mai napot:

Űrzsibbadás: Ez egy olyan jelenség, ami az űrhajósoknál szokott előfordulni. Mivel ők fent az űrben 0 gravitáció mellett éldegélnek, ezért megváltozik a testükben a különböző testnedvek áramlása, és így ha gravitáció hat rájuk nem bírja a szervezetük. Vagy valami ilyesmi.
Na ma valami ilyesmi történt velem is. Csak itt az űrzsibbadást szó szerint kell értelmezni. Mert az űr a fejemben van az agyam helyén és ott volt a zsibbadás.

Mivel a jegenyéknek téli szünet van, ezért nekünk 8-ra kellett bemenni, mivel nincsenek a műhelyben, Sanyi bá-t pedig annyira elkapta a karácsonyi hangulat, hogy átépíti a műhelyt, ami abból áll, hogy ül egész nap meg le fel mászkál, és magyarázza nekünk mint tanulóknak hogy szarul csináljuk az egészet, de nem mondaná meg a helyes megfejtést. Na szóval 8-ra kellett menni, ami nálam azt jelentette ma hogy fél 7-kor kelek hogy megnézzem a tényeket, meg az amerikai fatert. Meglepő módon mégis inkább 5-kor keltem mert elfeküdtem a fülem, és utána már nem igazán tudtam visszaaludni. Csak úgy 6:25 környékén. Az lényegtelen, hogy volt egy hülye álmom, amit nem írnék most le, annak ellenére hogy ez azon kevesek közé tartozik, amire ébredés után fél óránál tovább is emlékszem. Na kijövök, hogy reggelizzek, meg a telefonálós Tényeket nézzem, (mert a hülye tényekes müsorvezető a reggeli tényekben mindig felhív valakit hogy tényleg az történt e amiről az előbb egy 3 perces riportot néztünk és mindezt olyan hülye kérdésekkel hogy néha sírok) de mivel anyám még aludt, így ezen akcióm alapjaiban volt kudarcra ítélve. Na megcsinálom a reggeli hot dogot, amibe a szokásosnál több mustárt tettem, ami amúgy nem lenne baj, de majd később kiderül hogy mégis. Mivel sikeresen megregeliltem magam ennek örömére anyám is felkelt. Na leültem megnézni az amerikai fatert, amiből épp az a rész ment, amit már vagy tízszer láttam. Mivel nagyjából emlékeztem, hogy mikor indul a busz így szokásomhoz híven, megint rohantam és ezért csak egy fél üveg ásványvizet vittem magammal. Majd a buszmegálló felé robogva félúton integettem a busznak amivel menni akartam. Ekkor eszembe jutott hogy 2 busz is megy arra amerre én akarok kilyukadni, ezért én a harmadikkal mentem ami csak majdnem addig megy de aztán mégse. Ugyanis én alapból a második buszt késtem le.

Mivel reggel hideg van számomra, ezért kedvenc fekete nadrágomat vettem ami -15 fokig van hitelesítve. Na ebben száguldok be a suliba a kis kitérőm miatti késésből fakadóan be is érek tőlem nem megszokott egyszerű 15 perces késéssel és már robogok is be a műhely műhelyrészlegébe, hogy ne találkozzak a tanárral. Aki természetesen épp a célállomáson vár és meglepődve dolgozza fel hogy a tegnapi késésemből sikerült 2 óra 15 percet lefaragnom. De már eddigre kiosztotta Tibi kollégámnak, hogy nemhogy nekiállna egy marhavastag vas zártszelvényt fűrészelni, ami majd jó lesz kábelcsatornának. Mivel fél óra elteltével végzett az első darabbal, így jótékonyságból felajánlotta, hogy nemhogy én csinálnám a következőt, mert ő már nem érzi a karját. Neki is kezdtem fél óra alatt be is fejeztem, és mivel Tibi is ferdén vágta le, ezért nem volt gond hogy én is, mert csak egy kicsit kellett lereszelni a 2. darabból. Reszelek, reszelgetek én a sajátomat Tibi is az övét amikor jön be kolléga röhögve, hogy mennyinél járunk. Mert nem hogy befejeznénk, mert már kitaláltak egy jobb tervet. Mi is úgyhogy el is indultunk cigizni. Kb 11 óra lehetett mire az elszámolt mustár mennyiség hatására elfogyott az a kevés bányaszóda amit vittem, a tervben pedig az volt hogy 2-ig vagyunk utána meg mehetek karácsonyi bevásárolni. Na 3 órakkor be is fejeztük a munkát, én meg elindultam, hogy beugorjak haverhoz a telefonboltba, mert tegnap másfél órát vártam amíg ráért, de akkor se tudtunk megfelelően megtárgyalni a dolgokat néhány probléma miatt. Szerencsére ma csak háromnegyed órát vártam, ami egész jó időnek számít. A biznict le is zavartuk úgy 1-1,5 perc alatt.

Na jóvan gondoltam hazamegyek megkajálok, osztán irány a teszkó. A buszon hazafele befejeztem már megint a Tesco Titok második részét, és mivel az elmúlt egy hétben kiolvastam a két részt rájöttem két dologra. 1. hogy én nem akarok a teszkóban műszaki cikket vásárolni 2. hogy itt kellett volna leszállnom a Média Marktnál, hogy ne kelljen visszajönnöm otthonról. De mivel egész nap álltam, így nem volt kedvem visszasétálni a következő megállótól. Mert hülye azért nem vagyok. Úgyhogy inkább hazamentem, megkajáltam néztem egy buszt ami pont ott rak le a Médiánál és szépen le is baktattam a buszvégre. Álldogálok, nézelődök, nézem az órát 17:09 1 perc múlva kéne indulnia. Amint ez a gondolatmenet végigfutott az agyamon már 6ott is állt a busz előttem, mintha a semmiből termett volna ott. Fel is szállok a buszos utazás szabályainak megfelelően, helyet is foglalok a a gépjármű belső részében és pár pillanat múlva már indulunk is. Mivel kiolvastam a teszkókönyvet a telefonomon, ezért nem tudtam mit olvasni, így folytattam a buszmegállóban elkezdett tevékenységemet és nézelődtem. Ekkor tűnt fel hogy az egyik kapaszkodó el van szakadva. Ez azért is meglepő mert 1 centi vastag és 5 centi széles tömör műanyag, ami nem igazán kéne hogy szakadjon és mivel tömör, a gyári benne lévő kanyar miatt még a helyén volt. Valamilyen külső erő azzal bombázta az agyam, hogy arra nekem biza szükségem van, mert bármikor jól jöhet egy törött Solarisos buszkapaszkodó, de sajnos túl sokan voltak a buszon, plusz 2 méterre volt tőlem, és a James Bond ruhám se volt rajtam, hogy lenyúljam. Úgyhogy a továbbiakban nem is foglalkoztam vele. Mert inkább arra terelődött a figyelmem hogy ha már annál a lámpánál állunk amelyiknél jobbra kéne fordulni, és jobbra még zöldet is mutat, sőt még kocsi se áll előttünk, akkor miért nem hajtjuk végre azt az összetetlen manővert, hogy jobbra fordulunk. Ekkor feltekintettem a "következő megálló és egyébb hasznos információk" jellegű kijelzőre, ahol megrökönyödve láttam, hogy a következő megálló nem az aminek lennie kellene, hanem aminek nagyon nem kéne lennie. Ebben a pillanatban érkeztek az egyéb hasznos információk, azzal a céllal hogy biztosítsanak afelől, hogy én tényleg egy számomra nem megfelelő buszon ülök.

Mivel túl hosszú lett az egész, ami december 22-én történt meg velem, és így is csak 3 nap alatt tudtam megírni, ezért karácsony után, vagy még lehet közben kapjátok a következő részt, ami még fordulatosabb, még meglepőbb, és még izgalmasabb lesz. Röviden: Harder, better, faster, stronger. Kiderül miért veszélyes a Média Markt, milyen vakító hófehér atomvillanásnak voltunk szemtanúi a 3. félidőben, és hogy miért jár mostantól eggyel kevesebb Ford Mondeó az utakon. De addigis menjetek egyetek bejglit és kijglit, nézzetek karácsonyi műsorokat, mert a Cool-on 21:00-tól lesz a Piszkos tizenkettő, de ha több szeretetre vágytok, mint amit Reisman őrnagy és katonái nyújtanak a német hadsereg felé, akkor 21:10-től a Film+on lesz az Alien Vs. Predator. Na emberkék, Boldog karácsonyt meg ilyeneket, aztán csak óvatosan mindennel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na béke!

Szólj hozzá!

Címkék: munka humor összeesküvés kirándulás iskola megmondás anális metamorfózis űrzsibbadás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr432533099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása