Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A széf meg a fecske

2010.01.22. 00:46 Redmaster

Hát az a széfecske. Na jó úgy látszik ma ilyen szarszóvicces napom van, de még mielőtt valaki azt hinné, hogy csak a poén kedvéért írtam ezt címnek, hát nem. A cím címéből címezve megnyugtatásul közlöm, hogy nem jutott jobb eszembe és erről a 2 dologról akarok mostan írni.

Úgyhogy kezdem is a széffel. Csak előbb összerakom a székemet. Mert ez a köcsög már csak ilyen. Multkor meghúztam rajta a vas csavarokat mert nyikorgott meg hullámzott, úgyhogy 7-8 óra folyamatos call of dutyzás után mát tök tengeribeteg voltam. Mostmeg hol jön szét? Hát bazdmeg a facsavaroknál. Hát a faszom. Húzd meg magadnak. Na de a széf. Tegnap életemben először belenéztem a zertéelklubbon mer benne volt a Hajdu Steve felesége osztán kiváncsi voltam rá hogy tényleg tud e angolul. Vagy magyarul Steve. De az agyam le is hajította a hajtókart. (Viktornak egy lábjegyzet: a hajtókar az az eszköz ami pl:a pedált a bicajodon [amin a lábad van] összeköti a nagy fogaskerekekkel elől [ezt muszály muszáj muszá fontosnak érzem leírni, mert Viktor nem tud majd tovább jönni, mert neki még a csapágy fogalma is az újdonság erejével hatott de ez egy másik történet]) Naszóval még mindíg széf. Hát bazdmeg ez a műsor ez aztán ez aztán ez aztán. Fogadjunk hogy emerikából importáltuk mert ott is ilyen szinten vannak a népek. Na de min is húztam fel magam. Miért, kérdem én, miért kell azt megtapsolni hogy egy hidraulikus emelő (a hidraulikus emelő az egy olyan ... ááá inkább keres rá gógléba) felemel 6 darab világító műanyagdobozt??? De most komolyan ezen én úgy ledöbbentem tegnap hogy 10 évig csak balra tudtam fordulni. Most komolyan. Tapsol valaki akkor amikor kinyílik a liftajtó? Vagy amikor a plázában felmegy a lift az emeletre? Vagy amikor sebességet váltunk a kocsiban és benyomjuk a kuplungot? Egy nagy ló... ööö azt! Azt megnéztem volna amikor a legót kábeleztük át hogy minden egyes alkalommal amikor kihány a gép magából egy darab legót akkor tapsolnak. Aztán jobban belegondoltam és akkor már meg sem lepődtem mert rájöttem, hogy mit várunk egy olyan ember műsorától, aki a nővére miatt került be a klubba.

Vagy ezt nem is tudtátok? Balász az a Mónika öccse. Komolyan. Hát nem tünt fel a nevük? Só Balász és Só Mónika. Csak hát ugye megyünk amerika felé, ezért fel kellett cserélni a vezeték meg a keresztnevüket, meg hogy mégjobban megérdemeljék a fizetésüket a kreatív munkások ezért frappánsan show-nak írják de kiejtve só. Másképp írjuk másképp ejtjük. Úgy írjuk hogy Showder pedig az is sóder. Vagy úgy írjuk hogy legyen szíves és úgy ejtjük hogy HE! Aztán ebbe az agydömpingbe bekapcsolódott a tv2 is aztán Barát József-ből lett a Joshi Bharat. Mondjuk ez aztán lenyúlás felső fokon. Mert nem elég hogy a névfelcseréső  és a msáképp írjukos ötletét lenyúlják az rtlnek de még a barát szót is a legnézetteb kiutáló show-jukból.

Na de térjünk is át a fecskékre. Lenne egy kérdésem már rögtön az elején. A fecskék büdösek? Csak azért kérdem mert itt a házunk mellett van még több ház. Meglepő tudom de hát ilyen ez a lakótelepi élet. Na és hát szóval ezeket a házakat úgy becézik hogy fecskeházak. Csak nem értem az összefüggést. Mert hát ezek a házak sárgák. A fecske meg nem. Azek a házak meg úgynéznek ki mint a ... ööö ... hát ... izé házak. A fecskék meg nem. Szóval semmilyen érvet nem lehet felhozni amellett, hogy miért fecskeháznak hívják. Ennek ellenére minden évben amikor beköszönt a fecske szezon jönnek a fecskék és ott repkednek körülötte. De nekem ne próbálja senki bemagyrázni hogy a tervező direkt úgy tervezte a házat hogy odamenjenek a fecskék és ott legyenek. És ne csak hogy ott legynek de még jó is legyen nekik (mert szerintem biztos jó mert mindíg vannak itt vagy 50-en). Mert ahhoz, hogy tudja a tervező hogy mi is jó egy fecskének nem elég ha csak van egy fecskéje (mindegy melyik fajta) ehhez magának is fecskének kell lenni. És hát fecske meg nem tervez házat. Mert nem bírja el a tollat (Nem azt. A másikat). Erről meg ugye eszembe jutott az a hülye vicc hogy: Mi az kicsi, sárga és veszélyes? Kanári géppisztollyal (vagy kocka ismerősem számára a poén kocka verziója: kanári ROOT jelszóval). Esetleg még arra tudok gondolni hogy a kivitelező vicces kedvében volt és épp asszonynélküli (az asszonynélküli szót a munkanélküli szóbol eredeztetjük) ezért a habarcsba (Viktor gúgli a barátod) fecske AXE-ot kevert és ezért csapják annyira a szelet a fecskelányok a háznak. Ja és azért kérdem hogy büdösek-e, mert ugye van most kint -10 fok és már egy pár napja nézem hogy itt nem messze 2 emeleten is nyitva van 1-1 ablak. Még így hajnal 1-2 tájékán is. És nem értem miért. Ha csak nem azért mert a fecskék büdösek. De mondjuk ha létezik Fecske AXE akkor meg főleg nem értem.

Na jóvan elég lesz már mára. Fekszek inkább lefele lassan mert reggel megint kiváncsi vagyok, hogy az ovikommandó mit talál ki. Mert a házunk másik oldalában meg egy ovi van és ugye az oviban meg játszanak a gyerekek én meg hajnal 11kor amikor kelek, mindíg kimegyek rágyújtani aztán kacagok mit adnak elő. Tegnap pl. egy faággal próbálták átfűrészelni a vasrácsot hogy hazamenjenek és otthon játszanak. Ma meg azt látom hogy az egyik gyerek odamegy a másikhoz és csak úgy fogja kibuktatja aztán elszalad. A sértett pedig tovább fekszik a földön, gondolkodik hogy akkor most ez mi is volt, mire az előző bűnelkövető visszajön diadalittasan ráteszi a lábát a kölyökre, aztán megint szalad mert jön az óvónéni. Tőlük meg nem messze páran meg térden csúszkáltak a sárban. De ez már csak Hal a Tortán. De majd ha jön a jóidő előkerülnek a körteformák redmatyi.blog.hu/2007/07/14/korteforma

Ja amúgy nem tom minek írtam ide egy csomó dolgot Viktornak, mert ő most úgyis annyira el van foglalva. Mert tanul az államvizsgájára. Délbe kell, tesz-vesz, játszik oszt a hülyéje még azt se tudja melyik államból fog vizsgázni. Mondta hogy eddig annyit csinált hogy aláhúzta a szarokat a papírján énmeg mondtam neki hogy mihülye. Mert ne alá húzza hanem le!. Na jóvan elég lesz már mára a hülye szóviccekből.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na béke!

1 komment

Címkék: tv humor agymenés show fecske széf

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr431691794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic_ 2010.01.22. 12:12:51

Szerinted miért hívják fecskeháznak?! Mert fecskék repkednek felette baz! :) Köszönöm a kiszólásokat, linkeket tehettél volna gúglihoz, mert így biztos nem fogom megnézni őket. :D
süti beállítások módosítása