Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gratulálok a népszavazáshoz -.-'

2008.03.10. 01:15 Redmaster

Nem szoktam politizálni, főleg itt nem, de most muszáj. Aki itt most poént keres, az nem sokat fog találni, de annál elgondolkodtatóbb az amit írni fogok.

Előszöris szeretnék gratulálni minden magyar-magyarnak, hogy elment szavazni, hogy ismét egy új jövő kezdődjön. Köszönöm szépen. De tényleg. Egyszer már elkezdődött 18 évvel ezelőtt és azóta nem sok minden változott. Maximum a pártok és azok vezetői az ország élén. Mindenki csak beugrott 4 évre hogy megszedje magát aztán lelépett.
Most volt itt valaki aki azt (is) mondta kint annál a nagy tónál titokban, hogy valamit kéne már kezdeni ezzel a k***a országgal. De erre nem figyelt fel senki, mert itt mindenki annyira egy magyar-magyar hogy csak olyanokra figyel, hogy böszmeség meg elkúrtuk. Az én hőn szeretett kereskedelmi csatornáim is csak ezekket a mondatokat tudták skandálni, olyan nagy lelkesedéssel és mennyiségben, mint a Fidesz tüntetők a Kossuth téren, akik annyira magyar-magyarok hogy még a boxerük is nagy magyarországos. De szarnak rá.
Az a lényeg, hogy ne kelljen fizetni semmit, de mégis mindent akarunk. Természetesen ingyen. Mert ha valaki azt mondja nekünk a Tvben, hogy ez lehetséges és híresebb mint Győzike akkor mi azt el is hisszük mert el akarjuk hinni.

De kéremszépen, gondolkodjunk már el egy kicsit. Ha bemegyünk a boltba azért, hogy valamit vegyünk akkor azt nem adják nekünk ide ingyen, mivel azt a boltot előszöris, meg kellett építeni, aztán a boltot be kellett rendezni, fizetni kell benne az áramot, meg az eladót. És akkor most az előző mondatot fordítsuk le mondjuk a Vizitdíj kérdésére. Bolt=kórház, berendezés=berendezés, áram=áram,víz,fűtés, eladó=személyzet. Most jöhet az, hogy hát de én fizetem a Tb-t állandóan miért kéne még nekem pluszba fizetnem? Hát azért mert a Tb az arra való, hogy menjen a bolt + hogy legyenek szolgáltatások. Mert szerintem amikor az ember ne adja isten egy vese átültetésre befekszik, mondjuk egy baleset után, akkor azért megy, hogy kapjon egy újat. És nem azért, hogy a helyszínen kifizessen legalább 150.000-et (ha valakinek van pontosabb árlistája arról hogy mennyibe kerülnek a szervek írjon) plusz munkaköltséget mert ilyenkor nem csak egy doki meg egy bögyös nővérkének kell fizetni hanem egy nagyobb létszámú csapatnak.
Én szívesen kifizetem azt a 300 pénzt a dokinál csak azért, hogy ne kelljen másfél órát várnom arra, hogy az a 3 ember megvizsgálódjon 30perc/fő sebességgel engem meg lezavar a doki 3-4 perc alatt.

Meg amúgy ennek lett volna egy hosszabtávú, továbbgyűrűző pozitív hatása is. Gondoljunk bele abba, hogy eddig a diákok amikor olyanjuk volt, akkor fogták magukat elmentek a dokihoz kértek egy igazolást, hogy fostak egész nap és nem voltak iskolában. És a diák 2-3 napot pihen otthon pedig, csak nem volt kedve bemenni. De mostmár nem akar majd állandóan 300 pénzt kidobni az ablakon a diák, inkább cigit vagy sört vesz belőlle (amivel mondjuk ugyanúgy az államot támogatja, de legalább nem mások idejének a rovására). És közben bejár a suliba, mert hát muszály mert igazolás nincs, anyu meg otthon van és már mind a 3 segítséget elhasználta, mert 3szor volt a nagyanyja temetésén. És ha már bement suliba akkor már tanul is legalább annyit, amennyi ráragad, de lehet még oda is figyel. Jelentkezik táblánál old feladatot. Aztán tellik múlik az idő, elér oda hogy főiskolás legyen, jelentkezik, felveszik és olyan jó átlaga van, hogy még Tandíjat se kell fizetnie mert ösztöndíjat kap(vagy legalábbis így kéne működnie mert nem tudom hogy hogy működik).

És el is jutottunk a kettes számú problémához. Mert nincs hülye diák csak rossz tanár. Csak kapcsoljuk be a tévét és meglátjuk. Mert a TV a mi tanárunk, hiába nem vesszük észre. És az a baj hogy hülyeségekre tanít. Mi meg beszopjuk ezeket a hülyeségeket, de kanyar nélkül ám. Én sose szerettem tanulni, mert egy lusta dög vagyok. Mondjuk véleményem szerint, tényleg túl is terheltek a diákok. De. Az egyik legmagasabb szintű képzés folyik az iskolákban. Nekünk egy 10 milliós kibaszott lángész országnak kéne lennünk. De nem. Mi magyarok vagyunk. És a magyar mentalitás ezt nem engedi. Mi inkább leszarunk mindent. A lényeg az, hogy Balázs és a nézőtér jót kacagjon a a hülyegyereken aki megtudja, hogy a barátnője terhes, de nem tőlle hanem az öccsétől. Vagy hogy Miklós újjab gonosz tervével meghódítsa a világot, vagy legalább az egyik sötöt hajú nőt a barátokköztben.
Nem bízunk meg egymásban mert még mindíg ott van az a 40 év az agyakban. Pedig az egy aranykor volt a mostanihoz képest. Mert gondoljunk bele: Mindenkinek volt munkája. Bár mindenkinek volt munkája, senki sem csinált semmit. Bár senki sem csinált semmit, a terv 100% fölött teljesült. Bár a terv 100% fölött teljesült, mégsem lehetett kapni semmit. Bár nem lehetett semmit kapni, mindenkinek megvolt mindene. Bár mindenkinek megvolt mindene, mégis mindenki lopott. Bár mindenki lopott, mégsem hiányzott soha semmi.
De most mondjuk nagyon elkanyarodtam a témától.
Főiskolai tandíj. Mivel én tudom magamról, hogy mire vagyok képes tanulás szempontjából, ezért nem is mentem fősulira. Meg a másik ok, hogy amit képes lennék tanulni azt meg nem tanítják, vagy ha igen akkor nem tudok rólla. De van főiskolás ismerősöm. Aki főiskolás létére azt mondta, hogy igenis legyen tandíj. Mert annyi hülye jár fősulira, hogy az már felháborító. Épp hogy 2-essel átvergődik. És csak azért jár oda, hogy ne kelljen dolgoznia ezért is jelentkezik pl. bölcsésznek. És aztán két diplomával meg egy nyelvvizsgával a kezében elhelyezkedik egy világméretű híres cégnél. Úgymint ügyfélkapcsolati menedzser. Magyarul a McDonaldsban eladó. Tehát a gond az, hogy a főiskolák termelik magukból kifele a hülyéket feleslegesen, ezért túltelítettség van a munkaerőpiacon, miközben a szakmunkás papírral rendelkezőkért ökölharc megy végbe
.
Mivel nem szeretek józanon politizálni, mert csak felhúzom magam rajta, ezért mostmár zárom a dolgokat egy végső gratulálással. Még annyit, hogy a pofám leszakadt reggel  amikor a hiradóban bejelentették, hogy a szavazás még alig kezdődött el, de már estére 3 tüntetést is bejelentettek. Még az eredményt se tudták, de már tüntetést jelentenek? Hát csodálatos mondhatom. Na de nem húzom fel magam megint.
Mégegyszer had gratuláljak mindenkinek, hogy igennel szavazott arra, hogy ne kapjon az államtól egy forintot se az egészségügy és a felsőoktatás. Szép volt magyarország. Ezaz, megcsináltátok. Lehet pezsgőt bontani mert ma már holnap van, tehát a jövő elkezdődött. Na Béke

10 komment

Címkék: oktatás vélemény munka népszavazás egészségügy gondolatébresztő megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr82373642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic · http://vicinholland.blog.hu 2008.03.11. 14:17:45

No, kedves barátom, igen jóra sikeredett legutóbbi írásod. Bár van néhány dolog amivel nem értek egyet. Kezdjük mindjárt az elejénél.. Illetve a végénél:
"had gratuláljak mindenkinek, hogy igennel szavazott arra, hogy ne kapjon az államtól egy forintot se az egészségügy és a felsőoktatás." Nem az államtól kapta volna hanem a magyar magyaroktól, meg tőlünk. És egyébként kap rengeteg pénzt. A többiről had ne én mondjam a többit, mert az alábbi írással teljesen egyetértek: www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=15832

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2008.03.11. 21:37:34

Ööö Viktor tényleg félreérthetően fogalmaztam. Úgy értetttem hogy most hogy visszavonják ezt az egészet Feri bácsi Fityiszt mutatott és azt mondta hogy az államkassza nem bírja el ezeket a plusz kiadásokat és ő se fogja azt mondani hogy muszáj abból fizatni. Tehát mivel mostmár mi sem fiztetünk és az állam se, ezért mondtam azt amit mondtam. Ja és különben is az állam én vagyok. És mivel ezt sokan mondják ezért az állam bennünk van és így nem is mondatm én akkora butaságot. (Na ebből is jól kivágtam magam:D)

DriveR 2008.03.12. 11:14:24

Gergő! Remélem a közel jövőben törölni fogod ezt a topikot, ellenkező esetben olvasóvesztésre számíthatsz! Nem, nem a tartalmi részével van a baj (bár nekem tudod hova húznak a nézeteim), hanem azzal, hogy a csapból is ez fog folyni egy két hétig, és őszintén szólva nem kéne, hogy egy ilyen üditő blog, ami a hétköznapi hülyeségeket tárja elénk vicces formában, lealacsonyodjon a politika szintjére! Remélem ezt te is belátod, s újra olyan topikok jelennek meg amik tényleg erről szólnak (vagyis Gergőről :D), a politika meg a saját ketrecében marad.

DriveR 2008.03.12. 11:18:36

A "bár nekem tudod hova húznak a nézeteimet" pontosítom, úgyanis konkrétan én azt értem alatt, hogy a kormány nem mindenható és ezt muszály néha tudatosítani vele. Na de ennyi tényleg, mert inkább megyek órára, meg reggel van, nem akarok itt elkésni meg ilyenek.

Yorkeepapa 2008.03.12. 14:14:37

Drága Ecsém!

Ezt jól leírtad. Kezdek csalódni benned! Hehe persze pozitívan!!! Azt kell, hogy mondjam benőtt a fejed lágya! Vagy legalábbis kezd összeforni rajta a csont. Csak így tovább. Mármint oly értelemben, hogy a politika csak mértékkel persze, de a hülyeség az mértéktelenül jöhet! Ne hallgass senkire, ami a sziveden az az ujjaidban s onnan a monitoron!

Na PEACE ahogy mondanád! ÉS!
Üdv a vadászgépek tövéböl!
zs.

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2008.03.12. 20:30:50

Politikáról ha jól emlékszek eddig sose írtam. És nem is nagyon tervezem. És most nem is nagyon a politikába akartam belemenni hanem az emberi butaságba. Mert annyira felhúztak a vasárnap történései hogy nem bírtam megállni hogy ne írjam le amire gondoltam. Ha minden jól megy akkor a következő bejegyzés már a szokásomhoz híven nem tudom hogy mi lesz de biztos jó lesz.

Ádámbátyám · http://adammondja.blog.hu 2008.03.12. 22:56:52

Igazad lehet, Redmaster, bár ha a bekezdések között kihagynál egy-egy sort és nem lenne az egész szöveg ilyen egybefolyó, akkor talán az egészet elolvastam volna. De amúgy sok igazság van benne.

Józan_ember 2008.03.18. 12:27:03

Lekell váltani a magyar népet , igaz ?, mert nem ugy menneek a dolgok ahogy ferike diktálná... márr a nyugati országok is megvannak botránkozva önkényuralmán. Akinek nem teccik mehet külföldre , nem muszály MO-n élni.Aki meg dolgozik szarnak rá. Azt sem tudják hogy mi fán terem 70-100ezer forintból megélni. De borzasztóbb h nem is akarják. A tisztelt honatyák NEM fizettek ám díjat! hja
Százezrek röpködnek zsebbe elszámolás nélkül. Akkor miről beszálünk? A világon nincs ennyi adóbevétel, EU-s pénzek jönnek ,extra adók és mégsincs pénz. Tizmilliókat kapnak kirugott állambácsik, mire fel? Szal ott fenn van a legnagyobb baj. Van itt elég zsé csak nem oda forgatják ahova kellene. Lassan az kéne mint a szövetségi kapitány poszton, külföldről szerződtetni miniszterelnököt :D

Vic_ 2008.03.20. 01:01:58

Kedves Józan_ember

De igenis van a világon ennyi adóbevétel nem csak abszolút, de reál értékben is. Tény, hogy állambácsik irreálisan sok pénzt kapnak. De ott volt Aba Botond is.
Egyébként a külföldről hozott politikus nem rossz ötlet. Már máshol is felmerült a dolog. Ugyanis a gazdaság és a gazdasági élet már rég a politikusok előtt van, gondolj csak a globalizációra és a cégek közötti nemzetközi együttműködésre. Talán majd a politika is behozza egyszer a lemaradást. Talán.

Zole 2008.04.05. 09:59:34

Jo lett a bolg Redmaster, én csak igy ismerlek az Ogame-böl:)
Én személy szerint egyet értek a tandijjal, (bár vannak pontok amiben bizonytalan vagyok) ugyanis tényleg annyi gyökér jár fősulira, vagy egyetemre hogy az hihetetlen. Csak azért mert annyi esze, meg önállósága sincs hogy végre eldöntse mi akar lenni és inkább beiratkozik egy teljesen értelmetlen szakra. Vagy lusta mint a dög és nem akar dolgozni (ez a gyakoribb) "mer hát ugye apuci majd kifizet mindent, én meg jol elleszek majd 4-6 évig, szépen átcsusszanok kettessel aztán király lesz minden".
Na de kérem, melyik cégnek kell egy ilyen dolgozó, mérnök vagy akármi? Senkinek! Tök minegy hogy az ember inkább érettségi után megy el dolgozni pl.: egy gyárba, esetleg a McDonaldsba :), vagy fősuli után. (Inkább menjen el szakmát tanulni! Ha az ember normálisan dolgozik, és a jo minőségű munkára törekszik, akár jobban meg lehet élni mintha az embernek diplomája volna. Ezt tapasztalatból tudom.)
És itt jön a képbe az, hogy az ilyenek valaki olyan helyét, vagy ösztöndíját veszik el, aki megérdemelné hogy tanulhasson, mert keményen dolgozott azért hogy bejusson, és mondjuk komoly céljai vannak. De nem járhat, mert nincs rá pénze a családjának. Ez az igazságtalanság. Az ilyen embereket kéne felkarolni.
Ennyit akartam csak mondani. Peace
süti beállítások módosítása