Egy kérdés ami a világot mozgatja:

Höhöhö Blog a blogban

Friss topikok

  • Redmaster: Amúgy én 2 napig gondolkoztam hogy mit kérdeznék tőle de megoldottam: Milyen érzés hogy csokit ne... (2012.12.05. 20:56) Te mit kérdeznél a Mikulástól?
  • Redmaster: Látom Cséplős úr hogy unatkozol :D. (2011.03.28. 02:10) Népsavazás
  • Redmaster: Látom Gyuri unatkozol. Remélem nem gond ha lenyúlom őket. A 13-ast pedig tényleg meg kéne csinálni... (2011.02.08. 21:12) Hogyan zaklassuk a betegeket a kórházban
  • Redmaster: @indust: nem szabad rögtön rosszra gondolni :D (2010.12.09. 01:36) Osztálykirándulódtunk
  • Dharma Intézet: Épp ma ütött el a vonat Budapestnél egy embert, remélem nem az egyik blogolvasótok volt, aki gondo... (2010.11.09. 19:19) 4.000.000 $-os ötletek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Összeesküvés elmélet 1.

2007.07.11. 01:18 Redmaster

Rájöttem hogy az emberiséget már csak óriási veszteségek mellett lehetne megmenteni. Mert a kipusztulás szélére kerültünk azzal, hogy el akartuk venni azt amit a természet adott. De most csúnyán megfizetünk. Mondjuk még nem most, hanem majd pár év múlva.

Ugye most nyár van, legalábbis itt felénk az van (mondjuk ma pont nem, mert esett meg hideg is volt 23 fok meg ilyen dolgok, amiért a kormány a hibás mint mindenért, ahogy azt a drága és szent ember mondja a mi Orsós Viktorunk vagy ki.) és ilyenkor ugye el vannak szaporodva a bogarak. Amit ugye nem csodál senki, mert hát jó idő van, jönnek nyaralni nekik is kell egy kis kikapcsolódás, és legalább hozzák magukkal a jókis német márkát a svábbogarak.
Csakhogy ezt a szabadidős programot ha lehet ne az én monitorom előtt csinálják hanem kint a játszótéren, vagy ott ahol épp nem vagyok ott.
Na de nem is ez a lényeg hanem az, hogy egy elfajult emesen beszélgetés közben véletlenül kioltottam egy ártatlannak tűnő életet. Tudom hogy ez egyes emberek szemében nagy bűn de a későbbiekben ki fog derülni hogy nem.

Az egész úgy történt, hogy épp olvasgattam azt amit tanult kollégám írt nekem, amikor láttam hogy egy alattomos muslicának vagy egyéb kistestű bogárnak álcázott terrorista, épp az én monitoromról akart titkos informáiókat megszerezni úgy, hogy itt repkedett előtte pár centivel sőt néha le is szállt rá.

Először csak figyelmeztettem, hogy ha ilyen közelről nézi a kijelzőt akkor
1. Nem fogja látni rendesen az aránytalanságok miatt hiába flatron képcsöves.
2. El fogja rontani a szemét ha ilyen közelről nézi, és ezt nem szeretnénk mert én óvom a környezetet mert én ilyen dejófej vagyok.
3. Engem is zavar mert ki tudja milyen szigorúan titkos és bizalmas dolgokat beszélek meg épp a májkroszoft szuperbiztonságos rendszerén keresztül.

Először  ugye szépen megkértem hogy távozzon. Utánna már egy kicsit határozottabban léptem fel és megfenyegettem hogy ha nem tesz eleget követeléseimnek akkor muszály leszek erőszakot alakalmazni. Miután erre se reagált én figyelmeztetőleg legyintettem egyet a kezemmel felé, hogy legalább a szele megcsapja és akkor hátha tovább áll.
De tévedtem. Fogta magát és nem engedte el.
Inkább leszált a képcsőre és onnan akarta a titkos adataimat megtudni. Na nekem se kellett több, és egy hirtelen és határozott mozdulattal vettem véget életének. Jogos felindulás. Minden normális esküdtszék felmentene. Ekkor kezdtem el gondolkozni azon hogy mit tettem. Egy ámokfutó gyilkos lettem. De rá kellett jönnöm, hogy az embereiségnek tettem szolgálatot ezzel a mozdulatsorral.

És hogy miért lett Összeesküvés elmélet 1. a címe ennek a bejegyzésnek? Miért fogunk veszteni a Természet elleni harcban? És miért tettem szolgálatot az emberiségnek? Hát most kiderül.

A természet kémjei a bogarak. Ha belegondolunk nincs az az apró repedés amin ezek az élőlények be ne jutnának és ki nem kémlelhetik legtitkosabb akcióinkat és terveinket. Szerintetek miért van az hogy az emberiség kifejleszt valami rovarölő szert és az egy ideig hatásos, majd egyszercsak elveszti hatását és a bogarak ismét felülkerekednek rajta. Hát azért mert megszerzik a rovarölő szer terveit és nyugodtan a földalatti laboratóriumaikban kifejlesztik az ellenszert, és akkor máris immunisak lesznek.
A természet már évezredek óta készíti hadseregét azok ellen, akik el akarják tőlle venni azt ami az övé. Félek hogy mikor jön el a harca az emberiség kontra muslicák és/vagy bogarak között. De rá kell jönnöm hogy a harc már elkezdődött réges régen. Merthát ugye vannak azok a bogarak amik belemásznak az ember fülébe ott lepetéznek. Na ezekután nem csak valami kellemtlen dolog történek az emberrel. Hanem átveszik felette az irányítást és az emberiség ellen forditják a célszemélyt.
Gondoljunk bele mi van akkor ha Néró is egy bogár irányítása alatt gyújtotta fel Rómát. Vagy ott vannak a világháborúk. Azt is a bogarak csinálták ők robbantották ki. Az atombombát ha nézzük akkor az is csak az embreket pusztítja el. Nem vagyok egy nagy bogárológus de ha jól tudom, akkor vannak olyan bogarak amik az emberre halálos mennyiségű sugárzás 1000 szeresét is kibírják. Vagy ott van az öngyilkos merénylő legyek. Velük is vigyázni kell ám.
Gondoljunk bele milyen dolgokra képesek. Ülsz kint a teraszon vagy épp a kedvenc söröződ kiülős részén és épp malátaszörpöt kortyolgatva lazítanál egy kicsit, amikor jönnek az Öngyilkos Legyek és puff belerepülnek a még majdnem teli korsódba. És ezzel öngyilkosság közeli állapotba taszítva az embert szugerálják hogy ugorjon ki a pinceablakon.
Szóval ki van ez találva, csak még az emberiség nem jött rá ezekre a dologra.
Úgyhogy ha legközelebb látsz egy bogarat akkor nyugodtan szívfájdalom nélkül csapj oda neki egy féltéglával hulljon a férgese, és így legalább te is tettél valamit azért hogy az évek óta képződő hadsereg egy pillanatra megtorpanjon.
De egy rovart nem szabad bántani. A szakadár pókokat. Mert ők az emberiség mellett vannak mert nekik tetszik ez az életforma ami most van. Kint fekszenek egész nap a hálójukban, Légysört isznak, napoznak és még az apró bogarakat is összefogdossák ezzel is segítve nekünk a természet elleni harcban.
Szóval bogárírtásra felkészülni. Hajrá emberiség egy szebb jövő érdekében.
Na Béke

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény humor agymenés poén gondolatébresztő megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://redmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr19115748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása